خبرگزاری کار ایران

رسانه‌ها گزارش دادند:

آماده‌سازی کره شمالی برای برگزاری رژه نظامی بزرگ

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۹۸۶

رسانه‌ها از آماده سازی کره شمالی برای برگزاری رژه نظامی بزرگ به مناسبت نودمین سالگرد تاسیس ارتش این کشور خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از یونهاپ، رسانه‌ها گزارش دادند که تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که کره شمالی در آخرین مرحله آماده‌سازی برای برگزاری رژه نظامی بزرگ به مناسبت نودمین سالگرد تاسیس ارتش این کشور است.

به گزارش «رادیو آسیای آزاد» آمریکا بر اساس تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای که در ۱۷ آوریل توسط سرویس تصاویر ماهواره‌ای «پلانت لابز» از پایگاه‌های آموزشی فرودگاه «میریم» در پیونگ یانگ گرفته شده است، به نظر می‌رسد که بیش از ۱۲ هزار سرباز در این منطقه جمع شده‌اند.

در همین روز، تعداد زیادی از مردم در میدان «کیم ایل سونگ» تجمع کردند و یک چادر بزرگ بین روزهای ۱۷ تا ۱۸ آوریل برپا شد.

ارتش کره جنوبی و اطلاعات این کشور بر این باور هستند که کره شمالی رژه نظامی گسترده‌ای را در ۲۵ آوریل برگزار خواهد کرد.

به گزارش «یونهاپ»، با توجه به اینکه تصاویر ماهواره‌ای نشان‌دهنده فعالیت کره شمالی و آماده‌سازی آن به صورت شبانه است،  پیونگ‌یانگ ممکن است این رژه نظامی را در اواخر شب برگزار کند‌.

مقامات کره جنوبی پیش‌بینی می‌کنند که کره شمالی نیروهای بیشتری را در اواخر این هفته بسیج کند و تعداد آن‌ها در روز رژه به بیش از ۲۰ هزار سرباز برسد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز