خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

زخمی شدن ۱۲ فلسطینی در درگیری‌های کرانه باختری/ بمباران شدید خارکیف توسط روسیه/ محکوم شدن معاون رهبر اخوان المسلمین مصر به حبس ابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۹۵۹

زخمی شدن ۱۲ فلسطینی در درگیری‌های کرانه باختری، بمباران شدید خارکیف توسط روسیه و محکوم شدن معاون رهبر اخوان المسلمین مصر به حبس ابد از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، نخست‌وزیر اوکراین که گفت نیروهای باقی‌مانده اوکراینی در بندر جنوبی ماریوپل در حال نبرد هستند و همچنان در برابر درخواست روسیه برای تسلیم شدن مقاومت می‌کنند.

- شعبه یکم ویژه جرایم تروریستی دادگاه کیفری قاهره، قائم مقام موقت گروه اخوان المسلمین مصر را در رابطه با پرونده موسوم به «عبور غیرقانونی از مرزهای شرقی» به حبس ابد محکوم شد. 

- مقام‌های اوکراین از بمباران شدید خارکیف توسط روسیه خبر دادند.

- مشاور شهردار ماریوپل گفت که نیروهای روس اعلام کرده‌اند که امروز -دوشنبه- هرگونه ورود و خروج از این شهر محاصره‌شده، مسدود می‌شود و هشدار داده‌اند که افراد باقی‌مانده در ماریوپل هدف پاک‌سازی قرار می‌گیرند.

- رئیس‌جمهوری اوکراین گفت که روی سفر همتای آمریکایی خود به کی‌یف حساب باز کرده است.

- منابع محلی اعلام کردند که در درگیری‌های شب گذشته و بامداد امروز -دوشنبه- فلسطینیان با اشغالگران اسرائیلی در مناطق مختلف کرانه باختری، ۱۲ نفر زخمی شدند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز