خبرگزاری کار ایران

زاخارووا:

آمریکا به جای توضیح درباره فعالیت‌های بیولوژیک خود در اوکراین،‌ مسکو را متهم می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۲۲۳

سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که واشنگتن به جای توضیح درباره فعالیت‌های بیولوژیک خود در اوکراین مسکو را هدف کمپین رسانه‌ای دروغین قرار داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که واشنگتن به جای اینکه درباره فعالیت‌های بیولوژیکی خود در اوکراین توضیح دهد،‌ یک کمپین رسانه‌ای را علیه روسیه به بهانه واهی استفاده از سلاح شیمیایی در این کشور رهبری می‌کند.

زاخارووا افزود: «طرف روس، حقایقی را که تاکنون در مورد آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین در سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین‌المللی آشکار و منتشر شده است، افشا کرد و از مقام‌های آمریکایی‌ خواست تا توضیحاتی ارائه دهند، اما واشنگتن، همانطور که انتظار می‌رود، برای به اشتراک گذاشتن هرگونه اطلاعات مادی در مورد برنامه بیولوژیکی نظامی خود در اوکراین با مردم هیچ تمایلی نشان نمی‌دهد».

وی گفت: «علاوه بر این، کاخ سفید که ظاهرا حمله را به عنوان بهترین مدل دفاع پذیرفته است، یک کمپین تبلیغاتی دیگر به راه انداخت و مدعی شد که تلاش کشورمان برای جلب توجه جامعه جهانی به فعالیت‌های بیولوژیست‌های نظامی آمریکا در خاک اوکراین صرف یک پرده غبار آلود برای پنهان‌سازی اطلاعات موجود درباره استفاده احتمالی از سلاح‌های بیولوژیکی و شیمیایی توسط نیروهای مسلح روسیه است».

زاخارووا تاکید کرد که این تلاش آشکار مقامات آمریکایی برای تحریف افکار عمومی از موضوع آزمایشگاه‌های بیولوژیکی خود در اوکراین است که در وهله نخست به طور غیرمنتظره‌ای توسط رهبری سیاسی آلمان مورد حمایت قرار گرفت.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز