خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

سفر نخست‌وزیر لبنان به عربستان در ماه رمضان/ متهم شدن روسیه به انجام حمله شیمیایی در ماریوپل/ اخراج ۶ دیپلمات روس از فرانسه

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۷۱۷

سفر نخست‌وزیر لبنان به عربستان در ماه رمضان، متهم شدن روسیه به انجام حمله شیمیایی در ماریوپل و اخراج ۶ دیپلمات روس از فرانسه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  پایگاه خبری «العربی الجدید» از سفر قریب‌الوقوع وزیر خارجه عمان به تهران خبر داد.

- دبیر کل حزب الله لبنان بیان داشت: آنچه امروز در فلسطین اشغالی جریان دارد دارای مؤلفه‌های زیادی درباره مسأله نبرد با رژیم صهیونیستی و آینده این رژیم غاصب است.

- صدراعظم اتریش پس از دیدار با رئیس‌جمهوری روسیه، گفت که این دیدار غیردوستانه بود و مذاکراتی صریح، روشن و دشوار برگزار شد.

- نیروهای روسیه را به انجام حمله شیمیایی در ماریوپل متهم کردند.

- وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد که شش دیپلمات روس که تحت پوشش فعالیت دیپلماتیک در سفارت روسیه در فرانسه اقدام به جاسوسی می‌کردند را اخراج می‌کند.

- انتشار برخی گزارش‌ها درباره احتمال حمله شیمیایی در بندر ماریوپل اوکراین، واکنش مقام‌های آمریکا و انگلیس را به دنبال داشت.

- شبکه تلویزیونی «الجدید» اعلام کرد که نخست‌وزیر لبنان از سفر خود به عربستان در طول ماه رمضان خبر داده است.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی سخنانی در یک کنفرانس مجازی، از ایران به عنوان یکی از چالش‌های عمده این رژیم یاد کرد و گفت که هرگونه توافق با تهران باید مستحکم بوده و تمامی خلأهای موجود را پر کند.

- ۱۴ سناتور جمهوری‌خواه در نامه‌ای که نسخه‌ای از آن را برای وزارت خارجه آمریکا نیز فرستاده‌اند، از رئیس‌جمهوری این کشور خواستند تا نام سپاه پاسداران را از فهرست سیاه آمریکا حذف نکنند.


 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز