خبرگزاری کار ایران

واکنش وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین به عملیات سرکوبگرانه ارتش اسرائیل در شهر قدس

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۱۱۹

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اقدامات سرکوبگرانه اسرائیل علیه فلسطینیان در شهر قدس برای سومین روز متوالی را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز -سه‌شنبه- اقدامات خصمانه نیروهای رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی برای سومین روز متوالی در قدس به ویژه در منطقه «باب العمود» را محکوم کرد.

 در بیانیه وزارت خارجه فلسطین آمده است: «عملیات سرکوب، ارعاب و شکنجه توسط نیروهای اسرائیلی و پلیس و دستگاه‌های مختلف این رژیم به روشی تحریک‌آمیز علیه شهروندان فلسطینی برای سومین روز متوالی محکوم می‌شود».

در ادامه نیز تاکید شده است: «چنین اقداماتی بخش جدائی‌ناپذیر عملیات اسرائیل‌سازی و یهودی‌سازی قدس و تلاش برای ادامه کنترل اسرائیل بر این شهر، به ویژه بر اراده و استقامت مردم  و اشکال حضور ملی و انسانی آنها در قدس است».

وزارت خارجه فلسطین نوشت: «رژیم اشغالگر به طور  شبانه‌روزی تلاش می‌کند تا با وارد کردن بیشتر نیروها و عناصر سرکوبگر خود، از جمله شهرک‌نشینان افراطی، برای پر کردن میادین و خیابان‌ها، شهرک‌ها و محله‌های بیت المقدس، بر عملیات وحشیانه علیه شهروندان غیر‌نظامی هنگام خروج از مسجد الاقصی تمرکز کند».

این وزارتخانه، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل و مستقیم نتایج و عواقب جنگ علنی علیه قدس و حضور فلسطینی‌ها در این شهر دانست و به سایر  کشورها هشدار داد که پشت تبلیغات گمراه‌کننده اسرائیل قرار نگیرند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز