خبرگزاری کار ایران

آناتولی آنتونوف:

پنتاگون بمباران یوگسلاوی عراق و لیبی را از یاد برده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۲۲۴

سفیر روسیه در آمریکا در واکنش به اظهارات اخیر سخنگوی پنتاگون گفت که واشنگتن فراموش کرده است که چطور با هم‌پیمانان خود شهرهای یوگسلاوی، عراق و لیبی را بمباران می‌کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از راشا تودی، سفیر روسیه در آمریکا در واکنش به اظهارات اخیر «جان کربی» سخنگوی پنتاگون گفت که واشنگتن فراموش کرده است که چطور با هم‌پیمانان خود شهرهای یوگسلاوی، عراق و لیبی را بمباران می‌کردند.

«آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در ایالات متحده امروز -چهارشنبه- در واکنش به انتقادات غرب به ویژه آمریکا از عملیات نظامی روسیه در اوکراین به کنایه گفت که پنتاگون فراموش کرده است که چطور هواپیماهای آمریکا و ناتو شهرهای یوگسلاوی، عراق و لیبی را بمباران می‌کردند.

اظهارات آنتونوف در واکنش به اظهارات اخیر کربی بود که در مصاحبه با شبکه فاکس‌نیوز گفته بود که نیروهای مسلح روسیه مرتکب جنایت جنگی در اوکراین شده‌اند.

سفیر روسیه در آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «احساس می‌شود که پنتاگون فراموش کرده است که چگونه در همین سال‌های اخیر، هواپیماهای ایالات متحده و هم‌پیمانان این کشور در ناتو، شهرهای یوگسلاوی، عراق و لیبی را بمباران کردند».

وی ‌ادامه داد: «واشنگتن جنایات فاحش ارتش و مزدوران آمریکایی در افغانستان و سوریه را نیز به یاد نمی‌آورد. نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت‌های نظامی اوکراین را هدف قرار می‌دهند».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز