خبرگزاری کار ایران

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی:

در سازمان ملل به قطعنامه علیه روسیه رای خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۵۴۷

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که تل‌آویو در سازمان ملل متحد به قطعنامه‌ای علیه تهاجم روسیه به اوکراین رای خواهد داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «یائیر لاپید»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل‌آویو در سازمان ملل متحد به قطعنامه علیه تهاجم روسیه به اوکراین رای خواهد داد.

لاپید در این رابطه گفت: «امروز پنجمین روز از جنگ در اوکراین است، سازمان ملل امروز یا فردا قطعنامه‌ای را در مورد محکومیت حمله روسیه به اوکراین تصویب خواهد کرد. اسرائیل همراه با اکثریت قریب به اتفاق کشورهای جهان به این قطعنامه رای خواهد داد».

وی درباره تحریم‌هایی که برای اعمال علیه روسیه آماده می‌شود، گفت که تل‌آویو در حال بررسی دقیق تاثیر احتمالی تحریم‌ها بر روسیه است.

وی افزود: «ما یک تیم مشترک بین‌ وزارت‌خانه‌ها برای بررسی آثار و پیامدهای تحریم‌ها تشکیل داده‌ایم. در عین حال، اسرائیل بخشی از تلاش‌های بین‌المللی برای کمک به مردم اوکراین خواهد بود».

لاپید گفت که سه هواپیما به زودی اسرائیل را همراه با یک محموله بزرگ کمک‌های اضطراری به مقصد اوکراین ترک خواهند کرد و هزاران کت، پتو، کیسه خواب، تجهیزات پزشکی، چادر و دستگاه‌های تصفیه آب در این کمک‌ها هستند‌. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز