خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

پوتین، باهوش است/ اگر رئیس‌جمهور بودم، بحران اوکراین پیش نمی‌آمد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۶۲۳

رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا ادعا کرد اگر در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا تقلب نمی‌شد، بحران اوکراین نیز به وجود نمی‌آمد.

به گزارش ایلنا به نقل به نقل از ‌سی‌ان‌ان، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا ادعا کرد اگر در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا تقلب نمی‌شد، بحران اوکراین نیز به وجود نمی‌آمد.

ترامپ حمله روسیه به اوکراین را محکوم کرد و گفت که برای اوکراینی‌ها دعا می‌کند.

ترامپ با اوکراینی‌ها ابراز همدردی کرد و این بار از «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهوری اوکراین تمجید کرد و او را در حالی که در کی‌یف، پایتخت مانده است، «شجاع» خواند.

ترامپ گفت: «حمله روسیه به اوکراین وحشتناک است. ما برای مردم سرافراز اوکراین دعا می‌کنیم. خداوند به همه آنها کمک کند.»

ترامپ گفت که پوتین از «ضعف» جو بایدن برای حمله به اوکراین استفاده کرد. وی افزود: «همانطور که همه می‌دانند، اگر در انتخابات ما تقلب نمی‌شد و من رئیس‌جمهور بودم، این فاجعه هولناک هرگز اتفاق نمی‌افتاد.»

ترامپ گفت: «در نوامبر ۲۰۲۴، آنها (دموکرات‌ها) مانند گذشته متوجه خواهند شد. ما این کار را دو بار انجام دادیم و دوباره انجام خواهیم داد. ما دوباره و برای بار سوم این کار را انجام خواهیم داد.»

وی افزود: «مشکل این نیست که پوتین باهوش است، که البته او باهوش است. اما مشکل واقعی این است که رهبران ما بسیار احمق هستند.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز