خبرگزاری کار ایران

پیشروی سریع نیروهای دولتی در حلب؛

ارتش سوریه پایگاه لشکر ۸۰ را به طور کامل بازپس گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۱۱

ارتش سوریه پس از کنترل این پایگاه مهم و استراتژیک به پیشروی سریع خود ادامه داده و شهر «تل عرن» را نیز آزاد کرد و امنیت را به این شهر برگرداند. بیش از ۶۳ تن از افراد مسلح نیز در درگیری با ارتش کشته شدند.

ارتش سوریه کنترل پایگاه لشکر ۸۰ را در نزدیکی شهر «حلب» به طور کامل از گروه‌های مسلح بازپس گرفت.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، ارتش سوریه پس از سه روز درگیری شدید با گروه‌های مسلح موفق شد کنترل پایگاه لشکر ۸۰ را که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی حلب واقع است، به طور کامل از این گروه‌ها بازپس گیرد.
ارتش سوریه پس از کنترل این پایگاه مهم و استراتژیک به پیشروی سریع خود ادامه داده و شهر «تل عرن» را نیز آزاد کرد و امنیت را به این شهر برگرداند.
مخالفان سوری نیز گفتند که ارتش سوریه به طور کامل شهر تل عرن واقع در سه کیلومتری حلب را به کنترل خود درآورده است.
مخالفان افزودند که در جریان درگیری نیروهای ارتش سوریه و گروه‌های مسلح بیش از ۶۳ تن از افراد مسلح کشته شدند که در میان آن‌ها ۲۰ تن از اعضای گروه‌های تروریستی «جبهه النصره» و «داعش» دیده می‌شوند.
بنا بر این گزارش، اگر ارتش سوریه همچنان به پیشروی خود در اطراف حلب ادامه دهد، می‌تواند فرودگاه بین‌المللی حلب را بازگشایی کند. این فرودگاه پس از حمله گروه‌های مسلح به یک هواپیما در ماه دسامبر گذشته بسته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز