خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

درخواست ۱۰ سناتور آمریکایی برای اجرای «تحریم‌های اجباری» علیه نفت‌کش‌های ایران/ آغاز قریب‌الوقوع مذاکرات ایران و کره‌جنوبی درباره دارایی‌های مسدود شده/ تأکید تروئیکای اروپایی بر نزدیک بودن پایان مذاکرات

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۰۵۳

درخواست ۱۰ سناتور آمریکایی برای اجرای «تحریم‌های اجباری» علیه نفت‌کش‌های ایران، آغاز قریب‌الوقوع مذاکرات ایران و کره‌جنوبی درباره دارایی‌های مسدود شده و تأکید تروئیکای اروپایی بر نزدیک بودن پایان مذاکرات از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، کانال تلگرامی «صابرین‌نیوز» از شنیده‌شدن صدای انفجار در جنوب بغداد خبر داد.

- سناتور تندروی جمهوری‌خواه ایالت آرکانزاس به همراه ۹ سناتور جمهوری‌خواه دیگر، طی نامه‌ای به رئیس‌جمهوری آمریکا، خواستار اجرای «تحریم‌های اجباری» علیه نفت‌کش‌های ایران شدند.

- معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم‌زمان با توقف چند روزه مذاکرات برجامی وین، اعلام کرد که طرف‌های مذاکره به «مرحله پایانی» گفت‌وگوها نزدیک می‌شوند.

- یک منبع آگاه از آغاز قریب‌الوقوع مذاکرات ایران و کره‌جنوبی برای بررسی اختلاف‌ها بر سر دارایی‌های مسدود شده تهران خبر داد.

- خبرگزاری رویترز از تماس تلفنی رؤسای جمهوری فرانسه و روسیه درباره مذاکرات برجامی وین خبر داد.

- تروئیکای اروپایی هم‌زمان با توقف چند روزه مذاکرات وین، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این گفت‌وگوها به مراحل پایانی خود نزدیک شده است.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی اعلام کرد که مذاکرات طرف‌های برجام در وین به مراحل پیشرفته‌ای رسیده است.

- رئیس‌جمهوری بلاروس گفت که کشورش در صورت حمله به روسیه، وارد جنگ خواهد شد و قول داد در صورت درگیری، «صدها هزار» سرباز روس را در خاک خود خواهد پذیرفت.

- هماهنگ‌کننده اروپایی مذاکرات برجامی وین، از ایجاد وقفه‌ای چند روزه در این گفت‌وگوها خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز