خبرگزاری کار ایران

سقوط شدید محبوبیت بایدن در ایالت کلیدی جورجیا

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۹۲۸

نظرسنجی دانشگاه جورجیا از سقوط شدید محبوبیت بایدن در این ایالت مهم و کلیدی، حکایت دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از راشا تودی، نظرسنجی جدید دانشگاه «جورجیا» حاکی از آن است که رأی‌دهندگان آمریکایی در این ایالت، نگاه مساعدی نسبت به «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور ندارند و بر این باور هستند که آمریکا تحت رهبری وی در «مسیر نادرستی» قرار دارد. در نتیجه، دموکرات‌ها احتمالاً در انتخابات میان‌دوره‌ای امسال با اقبال چندانی از سوی رأی‌دهندگان مواجه نخواهند شد. 

این نظرسنجی که توسط دانشگاه «جورجیا» و «مجله قانون اساسی آتلانتا» صورت گرفته است، نشان دهنده این است که از هر سه رأی‌دهنده در این ایالت، تنها یک نفر عملکرد بایدن به عنوان رئیس‌جهور را تأیید می‌کند. این نتیجه، بیان‌گر سقوط شدید حمایت رأی‌دهندگان از بایدن نسبت به ماه می گذشته است؛ در ماه می گذشته ۵۱ درصد از ساکنان ایالت جورجیا اقدام‌های بایدن را تأیید می‌کردند و ۴۶ درصد با اقدامات وی مخالف بودند. 

بر اساس این نظرسنجی، ۱۳درصد از رأی‌دهندگان در ایالت جورجیا اقدام‌های بایدن را کاملا تأیید می‌کنند؛ رقمی که به نسبت ماه می گذشته ۲۸ درصد کاهش نشان می‌دهد. علاوه بر این، ۷۱ درصد از رأی‌دهندگان جورجیایی معتقدند که ایالات متحده در «مسیر نادرستی» پیش می‌رود، در حالی که تنها ۱۶.۵ درصد از مردم این ایالت، سیاست‌ها و اقدامات دولت کنونی آمریکا را صحیح می‌دانند. 

این تغییر چشمگیر در فضای سیاسی ایالت «جورجیا»، نشان‌دهنده بروز مشکلاتی برای حزب بایدن در آینده خواهد بود؛ چراکه این ایالت نقشی کلیدی در پیروزی وی در انتخابات سال ۲۰۲۰ ایفا کرد و در انتخابات ژانویه گذشته کنترل سنای آمریکا را در دست دموکرات‌ها قرار داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز