خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

شلیک شلیک یک پرتابه ناشناس از سوی کره شمالی/ حمله راکتی به پایگاه نظامی «ویکتوری»/ گفت‌وگوی نخست‌وزیر انگلیس و همتای صهیونیست وی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۹۲۹

شلیک شلیک یک پرتابه ناشناس از سوی کره شمالی، حمله راکتی به پایگاه نظامی «ویکتوری» و گفت‌وگوی نخست‌وزیر انگلیس و همتای صهیونیست وی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، ماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی و مذاکره‌کننده ارشد ایران در خصوص «مسائل اصلی حل‌نشده» مذاکرات وین دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به مذاکرات احیای برجام در وین، گفت که این مذاکرات شاهد پیشرفت‌هایی بوده است و امیدواریم در این هفته، شاهد پیشرفت‌هایی بیشتری باشیم.

- منابع خبری از حمله راکتی به پایگاه نظامی «ویکتوری» که محل استقرار اشغالگران آمریکایی است، خبر دادند.

- منابع خبری از ابتلای نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل به کرونا خبر دادند.

- نخست‌وزیر انگلیس و همتای صهیونیست وی طی تماسی تلفنی درباره برجام و مذاکرات وین، رایزنی کردند.

- کاخ سفید به سخنان رئیس‌جمهوری ایران در خصوص محاکمه رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به دلیل نقش وی در جنایت ترور فرمانده سابق سپاه قدس ایران واکنش نشان داد.

- رئیس ستاد ارتش کره‌جنوبی اعلام کرد که پیونگ‌یانگ اقدام به شلیک یک پرتابه ناشناس کرده است.

- رئیس‌جمهوری قزاقستان در پی تشدید اعتراض‌های مردمی به افزایش قیمت سوخت در این کشور، دولت را برکنار کرد.

- نماینده روسیه در مذاکرات هسته‌ای وین، گفت که تحریم‌های آمریکا علیه ایران مانع اصلی در روند مذاکرات برای احیای برجام است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز