خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه عراق و عربستان درباره تحولات منطقه/ مقابله پدافند هوایی سوریه با حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به لاذقیه/ تعویق برگزاری جلسه محاکمه آنگ سان سوچی به ۱۰ ژانویه

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۳۱۸

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه عراق و عربستان درباره تحولات منطقه، مقابله پدافند هوایی سوریه با حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به لاذقیه و تعویق برگزاری جلسه محاکمه رهبر برکنار شده میانمار به ۱۰ ژانویه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، هم‌زمان با پایان دور جدید مذاکرات برجامی در وین، هماهنگ‌کننده اروپا در این مذاکرات گفت که تنها چند هفته و «نه چند ماه» برای رسیدن به توافق باقی مانده است.

- معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده اروپایی مذاکرات برجام، گفت که در مسیر احیای توافق هسته‌ای، تهران و واشنگتن ناگزیر از اتخاذ تصمیم‌های دشوار هستند.

- خبرگزاری رسمی سوریه از مقابله پدافند هوایی ارتش این کشور با حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به بندر لاذقیه خبر داد.

- سوریه در واکنش به بیانیه روز یکشنبه کابینه رژیم صهیونیستی در خصوص تصمیم برای دو برابر کردن تعداد شهرک‌نشینان یهودی در بلندی‌های جولان، آن را خطرناک و تشدیدکننده بی‌سابقه تنش‌ها خواند.

- جلسه دادگاه نظامی میانمار که پیش از این قرار بود برای رسیدگی به دو مورد اتهامی رهبر برکنار شده این کشور برگزار شود، به ۱۰ ژانویه موکول شد.

-  وزرای خارجه عراق و عربستان طی تماسی تلفنی درباره همکاری‌های دوجانبه و تحولات منطقه‌ای رایزنی کردند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز