خبرگزاری کار ایران

روزنامه تلگراف:

سال ۲۰۲۲ برای بایدن به مراتب سخت‌تر و دشوار از سال ۲۰۲۱ خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۶۱۶

روزنامه تلگراف سال ۲۰۲۲ را برای رئیس‌جمهوری آمریکا بدتر و دشوار‌تر از سال ۲۰۲۱ توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، روزنامه تلگراف پیش‌بینی کرد که سال ۲۰۲۲ برای «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا بدتر و دشوارتر از سال ۲۰۲۱ باشد که به جای تحول وعده داده شده برای این کشور به فاجعه تبدیل شد. 

«کان کوفلین»، روزنامه‌نگار، در مقاله‌ای برای تلگراف نوشت: «بایدن در طول سال شاهد فرسایش فاجعه بار توانایی غرب برای تأثیرگذاری بر وقایع بوده است و این موضوع،  نوید‌بخش ادامه دموکراسی در سال ۲۰۲۲ نیست». 

این روزنامه‌نگار معتقد است بایدن در عرصه بین‌الملل به‌ ویژه در رابطه با موضوع ظهور ویروس کرونا و وضعیت «هنگ‌کنگ» و «سین‌کیانگ» مقاومت کافی در برابر چین از خود نشان نداده است.

وی همچنین معتقد است که روسیه در سال آینده از ضعف آمریکا برای تقویت مواضع خود در اروپا استفاده خواهد کرد.

این روزنامه‌نگار به موضوع خروج نیروهای ناتو از افغانستان پرداخت و گفت که این خروج به یک رسوایی بین‌المللی تبدیل شده است. 

وی افزود: «اکنون و به لطف عقب‌نشینی‌های بی‌ملاحظه، غرب دیگر امکان ادامه تعقیب فعالیت گروه‌های افراطی را ندارد و در عین حال منابع طبیعی ارزشمند افغانستان به دست پکن افتاده است».

کوفلین چنین نتیجه‌گیری کرد که به دلیل اشتباهات بایدن، غرب با نقصان جدی رهبری و اراده سیاسی مواجه است، در حالی که وضعیت در جهان بیش از پیش خطرناک شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز