خبرگزاری کار ایران

اخضر ابراهیمی:

اسد می‌تواند در ساختن جمهوری جدید در سوریه سهم داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۱۷

بسیاری از اطرافیان اسد «بر این باروند که کاندیداتوری وی برای انتخابات سال ۲۰۱۴ میلادی امری حتمی است» و وی نیز این مساله را حق خود می‌داند.

«اخضر ابراهیمی» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه گفت که «بشار اسد» رئیس‌جهموری سوریه می‌تواند در ساختن جمهوری جدید در این کشور سهم داشته باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، ابراهیمی در گفت‌وگو با مجله فرانسوی «ژون آفریک» گفت که اسد می‌تواند در ساختن جمهوری جدید در سوریه سهم داشته باشد.

وی افزود که اکنون این بحثوجود دارد که اسد می‌تواند در انتقال از نظامی که پدرش «حافظ اسد» برایش به ارثگذاشته به جمهوری جدید نقش داشته باشد.

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه گفت که توافقات روسیه و آمریکا در مورد از بین بردن سلاح‌های شیمیایی سوریه، اسد را از «فردی حاشیه‌ای» به «شریک» تبدیل کرده و جایگاه هوادارانش را تقویت کرد.

ابراهیمی افزود که بسیاری از اطرافیان اسد «بر این باروند که کاندیداتوری وی برای انتخابات سال ۲۰۱۴ میلادی امری حتمی است» و وی نیز این مساله را حق خود می‌داند.

وی تاکید کرد که اسد بر این باور است که وی بر حق است و می‌تواند از بحران عبور کند.

ابراهیمی تصریح کرد که پس از بحران‌هایی که سوریه شاهد آن بوده است، هرگز نمی‌توان به عقب برگست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز