خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

ازسرگیری پروازهای شرکت هواپیمایی سوریه از دمشق به ابوظبی/ ثبت موارد ابتلا به گونه جدید کرونا در آلمان، ایتالیا و بریتانیا/ دستور رئیس‌جمهوری ترکیه برای تحقیق درباره سقوط ارزش لیر

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۳۹۵

ازسرگیری پروازهای شرکت هواپیمایی سوریه از دمشق به ابوظبی، ثبت موارد ابتلا به گونه جدید کرونا در آلمان، ایتالیا و بریتانیا و دستور رئیس‌جمهوری ترکیه برای تحقیق درباره سقوط ارزش لیر از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین المللی مستقر در وین از آغاز رایزنی‌های غیررسمی پیش از مذاکرات برجام خبر داد.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین، ترکیب هیأت ایرانی در مذاکرات وین را چشمگیر توصیف کرد.

- مقام‌های بهداشتی در آلمان، ایتالیا و بریتانیا ثبت موارد ابتلا به گونه جدید ویروس کرونا موسوم به اومیکرون در این کشورها را تأیید کرده‌اند.

- شرکت هواپیمایی «اجنحة الشام» سوریه اعلام کرد که پروازهای خود به مقصد ابوظبی را از سر گرفته است.

- سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد که کشورش قصد حمله به هیچ کشوری را ندارد و اتهام‌ها علیه مسکو می‌تواند با شکست‌های سیاسی رئیس‌جمهوری اوکراین مرتبط باشد.

- نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران در آستانه دور جدید مذاکرات برجامی در وین، گفت که چنانچه ایران از فرصت مذاکرات پیش رو برای تسریع برنامه هسته‌ای خود استفاده کند، آمریکا و هم‌پیمانانش فشار بر این کشور را تشدید خواهند کرد.

- وزیر خارجه ترکیه در پانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو) که در عشق‌آباد، در حال برگزاری است، از کریدور اسلام آباد-تهران-استانبول استقبال کرد.

- در پی سقوط تاریخی ارزش لیر ترکیه در برابر دلار، رئیس‌جمهوری این کشور دستور تحقیق درباره دستکاری احتمالی ارزش پول این کشور را صادر کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز