خبرگزاری کار ایران

جیک سالیوان خبر داد؛

رایزنی برجامی سران آمریکا، آلمان، فرانسه و بریتانیا در حاشیه اجلاس گروه ۲۰، در رم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۷۱۲

سران آمریکا، آلمان، فرانسه و بریتانیا در حاشیه اجلاس گروه ۲۰، در رم درباره بازگشت به مذاکرات هسته‌ای ایران صحبت خواهند کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، رهبران آمریکا، آلمان، فرانسه و بریتانیا در حاشیه اجلاس گروه ۲۰، در رم درباره بازگشت به مذاکرات هسته‌ای ایران صحبت خواهند کرد.

« جک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که رهبران آمریکا، آلمان، فرانسه و بریتانیا  در تاریخ ۳۰ اکتبر در حاشیه اجلاس گروه ۲۰، در رم در باره بازگشت به احیای مذاکرات هسته‌ای ایران رایزنی می‌کنند.

وی در ادامه افزود که «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا از امکان برگزاری دیدار ویژه ایران با رهبران آلمان، فرانسه و بریتانیا برخوردار خواهد شد تا این موضوع را به بحث بگذاریم که در خصوص احیای مذاکرات بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در چه مرحله‌ای قرار داریم.

سالیوان گفت که این امکان در سطح رهبران کشورها با شرکای کلیدی اروپایی ما هماهنگ می‌شود. طرفین همچنین وضعیت برنامه هسته ای ایران را بررسی خواهند کرد.

اجلاس سران گروه ۲۰ قرار است روز ۳۰ اکتبر در پایتخت ایتالیا آغاز شود و تا یکشنبه ۳۱ اکتبر ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز