خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

حمله به منزل شخصی یکی از فرماندهان الحشد الشعبی عراق/ کناره‌گیری نخست‌وزیر نروژ/ پیشنهاد روسیه برای لغو متقابل تحریم‌های واشنگتن و مسکو علیه یکدیگر

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۱۵۳

حمله به منزل شخصی یکی از فرماندهان الحشد الشعبی عراق، کناره‌گیری نخست‌وزیر نروژ و پیشنهاد روسیه برای لغو متقابل تحریم‌های واشنگتن و مسکو علیه یکدیگر از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزارت خارجه روسیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در دیدار معاون وزیر خارجه این کشور و همتای آمریکایی وی، طرف روسی پیشنهاد لغو متقابل تحریم‌های واشنگتن و مسکو علیه یکدیگر را مطرح کرده است.

- وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که به واشنگتن سفر کرده است، با مشاور امنیت ملی آمریکا درباره ایران گفت‌وگو کرد.

- نخست‌وزیر نروژ و رهبر حزب محافظه‌کار این کشور از تصمیم خود برای کناره‌گیری خبر داد.

- وزیر خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در یک تماس تلفنی آخرین تحولات روابط دوجانبه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

- رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی طی دیداری در واشنگتن درباره مسائل مختلف از جمله برنامه هسته‌ای ایران گفت‌وگو کردند.

- سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد که سفر معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران، روز پنجشنبه انجام می‌شود.

- سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روزانه خود گفت که دولت آمریکا دیپلماسی و مذاکره را بهترین رویکرد در قبال ایران می‌داند.

- منزل شخصی فرمانده لشکر ۳۳ الحشدالشعبی عراق در شمال غربی بغداد، هدف حمله افراد ناشناس قرار گرفت.

- وزیر خارجه آمریکا با اشاره به دیدار خود با مقام‌های آمریکایی، گفت که در این دیدارها درباره ضرورت در نظر گرفتن طرح جایگزین برجام گفت‌وگو کرده است.

- مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با اشاره به خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای و ترور دانشمندان هسته‌ای ایران، گفت که چنین اقدام‌هایی باید محکوم شود.

- وزرای خارجه آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی، امروز -چهارشنبه- طی نشستی سه‌جانبه درباره ایران گفت‌وگو می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز