خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

حمله سایبری به پایگاه اینترنتی انجمن ملی سلاح/ گفت‌وگوی تلفنی وزرای دفاع آمریکا و ترکیه/ ابراز نگرانی شدید رئیس ستاد ارتش آمریکا از آزمایش اخیر چین

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۵۰۶

حمله سایبری به پایگاه اینترنتی انجمن ملی سلاح، گفت‌وگوی تلفنی وزرای دفاع آمریکا و ترکیه و ابراز نگرانی شدید رئیس ستاد ارتش آمریکا از آزمایش اخیر چین از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزیر خارجه آمریکا دستور انجام ارزیابی‌های داخلی در مورد برنامه‌ریزی و عملکرد وزارت خارجه آمریکا برای خروج از افغانستان را صادر کرد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا در میانه تنش‌های چین و تایوان، رویکردهای پکن را قهری خوانده و مدعی تعهد کشورش به حمایت از تایوان شد.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به برخی گزارش‌ها درباره اعلام آمادگی ایران برای ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای، گفت که دور جدید مذاکرات باید روی «موضوعات اندک» باقی‌مانده از دور ششم متمرکز شود.

- وزارت دفاع ملی ترکیه با انتشار بیانیه‌ای از گفت‌وگوی تلفنی وزیر دفاع این کشور و همتای آمریکایی وی خبر داد.

- گروه هکری موسوم به «گریف» پایگاه اینترنتی انجمن ملی سلاح آمریکا را هدف حمله سایبری قرار داد.

- رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با اشاره به آزمایش اخیر چین، آن را چیزی نزدیک به پرتاب اسپوتنیک توسط اتحادیه جماهیر شوروی است که به مسابقه تسلیحاتی جنگ سرد دامن زد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز