خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

سفر نماینده آمریکا در امور اقلیمی به عربستان/ قرار گرفتن ترکیه در فهرست خاکستری اف‌ای‌تی‌اف/ دیدار وزیر خارجه عربستان و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۰۴۸

سفر نماینده آمریکا در امور اقلیمی به عربستان، قرار گرفتن ترکیه در فهرست خاکستری اف‌ای‌تی‌اف و دیدار وزیر خارجه عربستان و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس‌جمهوری روسیه گفت که حتی پس از پیروزی یک کشور بر کشور دیگر، جنگ متوقف نمی‌شود، بلکه فقط شکل خود را تغییر می‌دهد.

-  وزیر خارجه عربستان و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده مذاکرات هسته‌ای با ایران، طی دیداری در ریاض درباره برجام گفت‌وگو کردند.

- رئیس‌جمهوری ترکیه تأکید کرد که دولت جدید ایران از تنش با جمهوری آذربایجان خودداری خواهد کرد.

- گروه ویژه اقدام مالی علیه پولشویی (اف‌ای‌تی‌اف) ترکیه را در فهرست خاکستری خود قرار داد.

- وزارت خارجه آمریکا از سفر نماینده این کشور در امور اقلیمی به عربستان طی روزهای آینده خبر داد.

- مدیر کل آژانس طی مصاحبه‌‌ای با مرکز «استیمسون» اعلام کرد که شواهدی که حاکی از غنی‌سازی مخفیانه توسط ایران باشد، وجود ندارد.

- وزیر دارایی رژیم صهیونیستی بار دیگر ایران را بزرگ‌ترین چالش برای این رژیم خواند و تأکید کرد که هیچ توافقی، برنامه هسته‌ای ایران را متوقف نمی‌کند.

-  نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا گفت که واشنگتن سیگنال‌هایی در خصوص لغو تحریم‌ها در صورت احیای توافق هسته‌ای با ایران، به این کشور ارسال کرده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز