خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

درگذشت پدر علم هسته‌ای پاکستان/ فرود اضطراری هواپیمای مسافربری در نیویورک به دلیل ملاحظات امنیتی/ آغاز انتخابات پارلمانی عراق

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۶۰۲

درگذشت پدر علم هسته‌ای پاکستان، فرود اضطراری هواپیمای مسافربری در نیویورک به دلیل ملاحظات امنیتی و آغاز انتخابات پارلمانی عراق از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، صدر اعظم اتریش اعلام کرد که برای حل بحران دولتی ناشی از تحقیقات دادستانی از وی و اعضای دولتش، از سمت خود استعفا می‌دهد.

- وزرای خارجه آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی، چهارشنبه آینده طی نشستی سه‌جانبه درباره ایران گفت‌وگو می‌کنند.

- عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که جنبش متبوعش در دیدار با مسئولان مصری طرح و رویکردی مفصل ارائه داده که از طریق آن می‌توان به یک قرارداد مبادله اسرای جدید دست یافت.

- عربستان سعودی اعلام کرده است که از امروز -یکشنبه- مجوز ادای فریضه حج و عمره تنها برای افرادی صادر می‌شود که دو دز واکسن مورد تأیید مقام‌های بهداشتی این کشور را دریافت کرده باشند.

- صدراعظم آلمان در آخرین روزهای فعالیت خود در این سمت، وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

- پنجمین انتخابات پارلمانی عراق از ساعت هفت صبح به وقت محلی آغاز شد.

- شرکت هواپیمایی آمریکا از فرود اضطراری یک هواپیمای مسافربری در نیویورک به دلیل ملاحظات امنیتی خبر داد.

- تلویزیون پاکستان امروز -یکشنبه- از درگذشت پدر علم هسته‌ای این کشور خبر داد.

- رئیس اقلیم کردستان عراق ساعت هفت صبح امروز -یکشنبه- پای صندق رای انتخابات پارلمانی عراق حاضر شد و را‌ٔی خود را به صندوق انداخت.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز