خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

سفر بوریس جانسون به آمریکا/ ادامه تظاهرات مردم فرانسه علیه محدودیت‌های کرونایی/ برعهده گرفتن مسئولیت حمله به خط لوله گاز در منطقه «دیر علی» از سوی داعش

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۸۰۳

سفر بوریس جانسون به آمریکا، ادامه تظاهرات مردم فرانسه علیه محدودیت‌های کرونایی و برعهده گرفتن مسئولیت حمله به خط لوله گاز در منطقه «دیر علی» از سوی داعش مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، معترضان فرانسوی برای دهمین هفته متوالی به خیابان‌های این کشور آمده و علیه محدودیت‌های کرونایی دست به تظاهرات زدند.

- رویترز در تحلیلی به درآمد ایران از فروش محصولات پتروشیمی پرداخت.

- نشریه «فارین‌ پالیسی» در تحلیلی به تنش‌ میان ایران و رژیم صهیونیستی پرداخت.

- رئیس‌جمهوری روسیه در خصوص خروج ایالات متحده از افغانستان اظهار داشت که آنها یک صندوق پاندورا برجای گذاشتند؛ پر از مشکلات مربوط به تروریسم، قاچاق مواد مخدر، جنایات سازمان‌یافته و متأسفانه افراط‌گرایی مذهبی.

-  گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای در کانال تلگرامی این گروه، مسئولیت حمله به خط لوله گاز در منطقه «دیر علی» را بر عهده گرفت.

- وزیر خارجه فرانسه در واکنش به توافق‌نامه سه‌جانبه، آمریکا، انگلیس و استرالیا، گفت که این پیمان، نشان‌دهنده بحران در بین کشورهای متحد غربی است.

- سناتور دموکرات ایالت مینه‌سوتا در واکنش به اذعان دیرهنگام آمریکا به کشتار غیرنظامیان بی‌گناه در جریان حمله پهپادی به کابل، گفت که افرادی که در این حمله دخیل بوده‌اند، باید پاسخگو باشند.

- نخست‌وزیر انگلیس برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد عازم آمریکا می‌شود.

- سخنگوی پیشین کاخ سفید در دولت سابق آمریکا در واکنش به اذعان واشنگتن به کشتار غیرنظامیان در کابل، گفت که دولت فعلی ایالات متحده، مایه آبروریزی در صحنه جهانی است.


 

 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز