خبرگزاری کار ایران

۲ دیپلمات اروپایی:

موافقت ایران با از سرگیری مذاکرات وین در ماه آگوست، دور از ذهن است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۲۰۱

دو دیپلمات اروپایی اعلام کردند که موافقت ایران با از سرگیری مذاکرات وین در ماه جاری میلادی، دور از ذهن است.

به گزارش ایلنا به نقل از ان‌بی‌سی، دو دیپلمات اروپایی اعلام کردند که موافقت ایران با از سرگیری مذاکرات وین در ماه جاری میلادی، دور از ذهن است. 

این پایگاه خبری به نقل از این دو دیپلمات نوشته است که موافقت ایران با برگزاری دور هفتم مذاکرات وین در ماه آگوست، هر چه بیشتر غیرمحتمل به نظر می‌رسد.

در همین حال، «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که آمریکا آماده ازسرگیری مذاکرات غیرمستقیم هسته‌ای با ایران برای بازگشت متقابل به برجام است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا ضرب‌الاجل مشخصی را برای به نتیجه‌ رسیدن مذاکرات با ایران تعیین کرده است، گفت که این فرصت نامحدود نخواهد بود.

ساکی افزود که دیدگاه بایدن این است که «ادامه گام گذاشتن در مسیر دپیلماتیک رو به جلو در راستای منافع ما است».

وی با اشاره به برخی حوادث مشکوک اخیر در آب‌ها منطقه و برخی اتهام‌زنی‌های بی‌پایه به ایران در این خصوص، گفت که آمریکا از درخواست بریتانیا از نهادهای بین‌المللی برای انجام اقدام‌های هماهنگ، از جمله مراجعه به سازمان ملل متحد، قاطعانه حمایت می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز