خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

لغو ۲۰۰ پرواز فرودگاه لیسبون در پی اعتصاب کارکنان/ افزایش شمار قربانیان سیل در آلمان/ واکنش دبیرکل کمیته پادشاهی اردن در امور قدس به فراخوان صهیونیست‌ها به تعرض به مسجدالاقصی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۵۳۹

لغو ۲۰۰ پرواز فرودگاه لیسبون در پی اعتصاب کارکنان، افزایش شمار قربانیان سیل در آلمان و واکنش دبیرکل کمیته پادشاهی اردن در امور قدس به فراخوان صهیونیست‌ها به تعرض به مسجدالاقصی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، دستیار معاون وزیر دفاع آمریکا در امور خاورمیانه، از ایران به عنوان بزرگ‌ترین تهدید برای منافع واشنگتن در منطقه یاد کرد.

- معاون سیاسی وزیر خارجه و رئیس هیأت ایران در مذاکرات برجام در توئیتی تأکید کرد که مذاکرات وین باید منتظر روی کار آمدن دولت جدید در ایران بماند.

- وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور آماده برنامه‌ریزی برای ادامه مذاکرات هسته‌ای در وین، پس از پایان دوره انتقال قدرت در ایران است.

- اعتصاب کارکنان فرودگاه لیسبون، باعث لغو ۲۰۰ پرواز این فرودگاه شد.

- دبیرکل کمیته پادشاهی اردن در امور قدس تاکید کرد که دعوت صهیونیست‌ها برای تعرض گسترده به مسجد الاقصی و تعرض به مقدسات اسلامی و مسیحی شهر قدس، اقدامی هدفمند در راستای کشاندن منطقه به سمت جنگی دینی است.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با انتقاد از اظهارات «سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر خارجه ایران درباره دور جدید مذاکرات وین و نقش آمریکا در به تاخیر انداختن «تبادل زندانیان»، مدعی شد که این مواضع، تلاش برای فرافکنی و شانه خالی کردن از پذیرش مسئولیت بن‌بست جاری در مذاکرات است.

- پلیس آلمان از افزایش شمار کشته‌های سیل اخیر در این کشور به ۱۵۶ نفر خبر داد.

 

 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز