خبرگزاری کار ایران

امارات سفیر خود در تونس را فراخواند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۸۰

معاون وزیر خارجه امارات در امور سیاسی گفت که «سالم عیسی القاطم الزعابی» سفیر امارات در تونس برای رایزنی در مورد تحولات منطقه و روابط امارات و تونس به ابوظبی فراخوانده شد.

در تحولی غیرمنتظره امارات متحده عربی سفیر خود را از تونس به ابوظبی فراخواند.
به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «طارق الهیدان» معاون وزیر خارجه امارات در امور سیاسی گفت که «سالم عیسی القاطم الزعابی» سفیر امارات در تونس برای رایزنی در مورد تحولات منطقه و روابط امارات و تونس به ابوظبی فراخوانده شد.
الهیدان علل اصلی فراخواندن سفیر امارات از تونس را بیان نکرد و دولت تونس نیز توضیحی در مورد این مساله نداده است.
با وجود این برخی از رسانه‌های محلی تونس اقدام امارات را مرتبط با سخنان «منصف المرزوقی» رئیس جمهوری تونس در مورد درخواستش برای آزادی «محمد مرسی» رئیس جمهوری برکنار شده مصر دانستند.
در همین حال ناظران، تنش میان تونس و امارات را به علت اتهام به امارات توسط جنبش النهضه حاکم بر تونس در مورد حمایت از جنبش «تمرد» در تونس دانستند.
رسانه‌های محلی و پایگاه‌های اینترنتی وابسته به النهضه به «ضاحی خلفان» فرمانده پلیس دبی به علت مواضعش در مخالفت با اخوان المسلمین به شدت حمله کرده و به دولت امارات نیز به علت حمایت از جنبش تمرد که خواستار سرنگونی دولت است، حمله کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز