خبرگزاری کار ایران

آغاز مرحله دوم توزیع کمک‌های ویژه به آسیب‌دیدگان از کرونا در آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۶۰۰

وزارت خزانه‌داری آمریکا ‌مرحله دوم توزیع کمک‌های ویژه به آسیب‌دیدگان کرونا در چارچوب اجرای قانون اعتبارها برای مبارزه با ویروس کرونا را آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا‌ امروز -چهارشنبه- مرحلخ دوم توزیع کمک‌های ویژه به آسیب‌دیدگان از پاندمی کرونا را در چارچوب اجرای قانون اعتبارها برای مقابله با ویروس کرونا و کمک‌رسانی برای سال ۲۰۲۲۱ آغاز می‌کند. 

قرار است نخستین سری سپرده مستقیم از اوایل امشب به برخی از شهروندان پرداخت شود. روند  توزیع کمک‌ها تا هفته آینده ادامه خواهد داشت.

چک‌های کاغذی امروز از طریق پست ارسال می‌شوند‌. در این مرحله پشتیبانی اقتصادی مهمی برای افرادی که تحت تاثیر پیامدهای منفی پاندمی کرونا قرار گرفته‌اند، فراهم می‌شود.

«استیون منوچین»، وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: «وزارت خزانه‌داری و سازمان مالیاتی آمریکا با سرعت چشمگیری در تلاش هستند تا مرحله دوم کمک‌های مالی تشویقی را برای افراد و خانواده‌های آسیب‌دیده از پاندمی کرونا فراهم کنند.»

وی افزود: «این پرداخت‌ها بخشی جدایی‌ناپذیر از تعهد ما برای ارائه کمک‌های اقتصادی حیاتی بیشتر به مردم آمریکا در این دوره جدید است.»

وزارت خزانه‌داری آمریکا تاکید کرده است که افراد واجد شرایط به کمک‌هایی به ارزش ۶۰۰ دلار برای هر فرد، هزار و ۲۰۰ دلار برای زوج‌ها و ۶۰۰ دلار برای هر کودک واجد شرایط می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز