خبرگزاری کار ایران

اعمال فشار آمریکا بر نیروهای قسد برای قطع ارتباط با حزب کارگران کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۳۹۲

رسانه‌های محلی از فشار گسترده آمریکا بر نیروهای دموکرات سوریه (قسد) برای جلوگیری از نمایش تصاویر و پرچم‌های حزب کارگران کردستان در مناطق خود خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از عربی ۲۱، رسانه‌های محلی گزارش دادند که آمریکا اخیر فشارها بر نیروهای دموکرات سوریه (قسد) و به‌اصلاح اداره خودگردان کرد را برای جلوگیری از نمایش تصاویر و پرچم‌های حزب کارگران کردستان تشدید کرده است. 

در این گزارش هدف از تشدید فشارهای آمریکا نزدیک‌ترین دیدگاه‌ها بین قسد و ترکیه از یک سو و معارضان سوری از سوی دیگر است. 

بر اساس این گزارش، قسد به فشارهای آمریکا از طریق صدور دستورالمعل ها برای منع نصب پرچم‌های حزب کارگران کردستان در شمال شرق سوریه پاسخ داده است.

«محمود نوح»، فعال سیاسی کرد تاکید کرد که آمریکا بارها خواستار قطع رابطه بین قسد و حزب کارگران کردستان شده و از نصب پرچم‌های این حزب در مناطق حضور قسد جلوگیری کرده است. 

وی گفت که مقامات آمریکایی به نیروهای دموکرات سوریه نسبت  به پیامدهای منفی نصب پرچم حزب کارگران کردستان هشدار داده و صریحا تاکید کرده که چنین اقدامی منجر به از دست دادن مناطق تحت سلطه اداره خودگردان خواهد شد. 

نوح درباره میزان پایبندی قسد به این موضوع گفت: «این گروه از تفرقه و شکاف داخلی  بین جریان وابسته به حزب کارگران و ریان وابسته به مظلوم عبدی‌ رنج می‌برد. و بر این اساس به دستورالعمل‌ها پایبند نخواهد بود.»

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز