خبرگزاری کار ایران

اعتصاب کارگران پالایشگاه‌های آمریکا از هیجده روز گذشت

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۷۵۶

«بیش از پنج هزار کارگر در یازده پالایشگاه که حدود سیزده درصد ظرفیت تولید پالایشگاهی آمریکا را به عهده دارند همچنان برای افزایش سطح ایمنی کار و دستمزدهای خود در اعتصاب هستند».

بیش از پنج هزار کارگر در یازده پالایشگاه که حدود سیزده درصد ظرفیت تولید پالایشگاهی آمریکا را به عهده دارند همچنان برای افزایش سطح ایمنی کار و دستمزدهای خود در اعتصاب هستند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا بزرگترین اعتصاب کارگران پالایشگاههای آمریکا از سال ۱۹۸۰ در حالی هجدهمین روز خود را سپری کرد که مذاکره میان نمایندگان اتحادیه های کارگری و شرکت های نفتی درباره ایمنی و حقوق کارگران پس از یک هفته تعلیق از سرگرفته شد و تا ساعات از شب گذشته ادامه داشت.

براساس اطلاعاتی که یکی از اعضای اتحادیه کارگران نفتی آمریکا منتشر کرد شرکت های نفتی به درخواست اطلاعات این اتحادیه پاسخ دادند و این گفتگوها تا شب ادامه داشت. با این حال دو طرف همچنان فاصله زیادی با یکدیگر دارند و مذاکرات روز پنجشنبه از سرگرفته می شود.

«ری فیشر» سخنگوی شرکت رویال داچ شل که به نمایندگی در شرکت های نفتی در این مذاکرات حضور دارد گفت شل مذاکرات را با اتحادیه کارگران نفتی در جهت دسترسی به توافقی که برای دو طرف رضایت بخش باشد ادامه می دهد.

«گری بیورز» یکی از مذاکره کنندگان اصلی اتحادیه کارگران نفتی به رویترز گفت افزایش سطح ایمنی کارگران در پالایشگاهها و شرکت های شیمیایی همچنان یکی از اختلافات اصلی است.

اتحادیه کارگران نفتی آمریکا همچنین خواستار افزایش حقوق کارگران است. این اتحادیه همچنین در پیامی به خبرنگاران اعلام کرده است حادثه اخیر انفجار در پالایشگاه بزرگ اکسون موبیل در منطقه لس آنجلس کالیفرنیا که موجب زخمی شدن چهار نفر شد لزوم افزایش سطح ایمنی کارگران را نشان می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز