خبرگزاری کار ایران

با هدف محافظت بیشتر در مقابل ابولا؛

کارکنان بخش درمانی لیبریا امروز اعتصاب می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۱۴۰

«کارکنان بخش درمانی لیبریا به رغم اوج گیری بیماری ابولا در این کشور، امروز اعتصاب می‌کنند / این اعتصاب برای مدت نامحدود خواهد بود و اعتصاب کنندگان بهبود شرایط کاری، افزایش حقوق و تامین تجهیزات محافظتی بهتر درمقابل ابولا را خواستار هستند».

کارکنان بخش درمانی لیبریا به رغم اوج گیری بیماری ابولا در این کشور، امروز اعتصاب می‌کنند.

به گزارش اخبار دریافتی به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، بیماری ابولا در کشور آفریقایی لیبریا همچنان در حال گسترش است.

بر اساس این گزارش شیوع بیماری ابولا به مشکلی جدی برای کشور انگلیس تبدیل شده است بطوری که که هزاران نفر از کارکنان شاغل در بخش بهداشت و درمان از امروز اعتصاب خود را شروع می‌کنند.

گفته می‌شود که این اعتصاب برای مدت نامحدود خواهد بود و اعتصاب کنندگان بهبود شرایط کاری، افزایش حقوق و تامین تجهیزات محافظتی بهتر درمقابل ابولا را خواستار هستند.

آن‌ها هشدار داده‌اند اگر به خواسته‌هایشان عمل نشود، صد‌ها بیمار مبتلا به ابولا را در این کشور‌‌ رها خواهند کرد که در مراکز درمانی و بیمارستانی هستند.

لیبریا در میان کشورهایی که ابولا در آنجا شیوع پیدا کرده، شاهد بیشترین شمار مبتلایان به این بیماری بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز