خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر در نشست با خبرنگاران:

با وجود رسانه‌های مختلف،امکان کتمان خودکشی‌ها وجود ندارد/ مردم پیش از سیستم های امنیتی انتظامی متوجه می شوند

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۱۹۰

استاندار بوشهر درباه خودکشی های اخیر در استان و نحوه اطلاع رسانی آن از طریق رسانه ها افزود: کتمانی از طرف ما انجام نشده ، ضمن اینکه با وجود فضاهای رسانه ای مختلف ، امکان کتمان آمارهای خودکشی‌ها وجود ندارد و حتی پیش از این که سیستم های امنیتی انتظامی متوجه شوند مردم از طریق رسانه ها متوجه می‌شوند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر استاندار بوشهر صبح امروز -پنجشنبه ۲۹ آبان ماه -  در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با اعلام این خبر افزود ؛ طرح ممنوعیت تردد و فعالیت ها فعلا برای دو هفته در استان بوشهر برای خروج از وضعیت قرمز ، نارنجی و زرد طراحی شده است و اگر مردم همکاری نکنند این  محدودیت ها ادامه پیدا می کند.

گراوند اضافه کرد ؛ از این هفته گروه‌هایی از بسیجیان استان در قالب بیماریابی به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کمک خواهند کرد تا موارد نهفته شناسایی شود. در این هفته حجم تست گیری کرونا در استان افزایش خواهد یافت. 

او ادامه داد : حوزه نفت و گاز در عرصه سرمایه گذاری خارجی با استان  بوشهر کاری ندارند و یکی از مشکلات استان همین است. البته بخشی از سرمایه گذاری های خارجی در استان در همین حوزه انجام شده اما تمایل نداریم که رسانه ای شود چون موضوع تحریم هاست و با رسانه ای کردن آن مشکلاتی ایجاد خواهد شد. از مهرماه امسال یک سرمایه گذاری خارجی در استان بوشهر آغاز شده است.

گراوند در باره روند افزایشی قیمت ها و لزوم نظارت بیشتر بر اصناف هم بیان کرد ؛ تلاطم در قیمت اقلام در استان بوشهر ، متاثر از فضای کشور و کمبودهایی در زمینه های مختلف از جمله تخصیص ارز بوده است که البته دستگاه های نظارتی ، بازرسی مناسب بر بازار داشته و برخوردهای مناسبی با نیز مطابق قوانین داشته اند .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز