خبرگزاری کار ایران

شهردار آبدان:

روند تکمیل پروژه‌های عمرانی آبدان شتاب بیشتری گرفته است

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۴۹۶

شهردار آبدان با بیان اینکه روند تکمیل پروژه‌های عمرانی آبدان شتاب بیشتری گرفته است، گفت: توسعه زیرساخت‌ها در آبدان از مهمترین اقدامات شهرداری است.

 به گزارش ایلنا، مصطفی تفضلی‌نیا در حاشیه بازدید از پایان عملیات زیرسازی خیابان شهید حججی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا اظهار داشت: از مهمترین اقدامات شهرداری می‌توان به توسعه زیرساخت‌ها و مسیرهای ارتباطی اشاره کرد.

شهردار آبدان با اشاره به اینکه بهبود وضعیت خیابان‌ها تاثیر بسزایی در تسریع و تسهیل در تردد و جابجایی شهروندان خواهد داشت، عنوان کرد: شهرداری آبدان تمام تلاش خود را در راستای رضایت مندی مردم به کار بسته است.

تفضلی نیا افزود: فعالیت‌های خوبی در زمینه بهسازی و مرمت معابر و خیابان‌های شهر انجام گرفته و امیدواریم با تکمیل طرح‌های در دست اجرا شاهد رشد و توسعه بیش از پیش شهر باشیم.

وی همچنین بیان کرد: در زمان تصدی این شهردار با تعامل خوب مردم این شهر پروژه‌های عمرانی در این شهر شتاب بیشتری گرفته است.

شهردار آبدان تصریح کرد: اجرای پروژه خیابان شهید حججی که یکی از آرزوهای دیرینه مردم بود با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال به طول ۴۲۰ متر و عرض ۱۰ متر توسط این شهرداری انجام شده‌ است.

وی اضافه کرد: به منظور تسریع در کار مردم بخش آبدان سامانه گویا تلفن ۱۳۷ شهرداری آبدان راه اندازی شده و مردم عزیز بخش می‌توانند به صورت شبانه روزی برای رفع مشکل انتقاد و پیشنهاد با این شهرداری تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز