خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه مطبوعات بوشهر خبر داد:

فراخوان عضویت خبرنگاران بوشهری در خانه مطبوعات

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۶۱۵

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر از فراخوان عضویت خبرنگاران بوشهری در خانه مطبوعات بوشهر خبر داد.

عبدالرسول میگلی‌نژاد در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و حمایت شهرداری بوشهر، مکانی برای استقرار خانه مطبوعات بوشهر در نظر گرفته شد و پس از تجهیز و تعمیر مکان مورد نظر، فعالیت‌های ما شکل تازه‌ای به خود گرفته است.
 
وی بیان کرد: به‌ منظور ساماندهی و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های رسانه‌ای و جذب اعضای جدید و همچنین هماهنگی به‌منظور برگزاری دوره‌های آموزشی، آمادگی داریم از خبرنگاران در این برنامه‌ها دعوت کنیم.
 
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌ای استان بوشهر تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مهم ما صدور کارت خبرنگاری ویژه اعضا خانه مطبوعات بوشهر است و خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای که مایل بر دریافت کارت خبرنگاری خانه مطبوعات هستند می‌توانند به خانه مطبوعات مراجعه کنند.

میگلی‌نژاد افزود: برای عضویت در خانه مطبوعات بوشهر اهالی رسانه می‌توانند از روز سه‌شنبه هفته جاری 5 مردادماه با در دست داشتن کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، یک عدد پوشه، معرفی‌نامه از مدیر مسئول هفته‌نامه، روزنامه یا نمایندگی خبرگزاری به خانه مطبوعات مراجعه کنند ضمن اینکه سایر مدارک موردنیاز هم در مراجعه حضوری خبرنگاران مشخص می‌شود.

وی اظهار داشت: خبرنگاران و اهالی رسانه برای انجام امور مربوط به عضویت در خانه مطبوعات می‌توانند به بوشهر خیابان مطهری (باغ زهرا) رو به روی پمپ‌بنزین پاساژ بانک مسکن طبقه فوقانی عکسباران نرسیده به نمایندگی روزنامه ایران سمت راست اولین در ، خانه مطبوعات بوشهر مراجعه کنند.
 
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌ای استان بوشهر گفت: با جذب اعضا و صدور کارت خانه مطبوعات، خدمات و فعالیت‌های مختلف آموزشی فقط برای خبرنگارانی که دارای کارت عضویت خانه مطبوعات هستند ارائه خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز