خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر:

عضو افتخاری خانه کارگر می‌شوم

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۶۱۴

در صورت موافقت هیات اجرایی، عضو افتخاری خانه کارگر می‌شوم تا از این طریق بیشتر با مسایل و مشکلات این تشکیلات در ارتباط بوده و بیش از پیش به آن کمک کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بوشهر، یونس خسروانی در دیدار با هیات اجرایی خانه کارگر استان بوشهر که به همراه مدیریت درمان و رئیس شعب بانک رفاه استان در محل ساختمان این تشکل حضور یافته بود، ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار داشت: استراتژی کلی سازمان تامین اجتماعی هم افزایی با تشکیلات خانه کارگر است.

وی ادامه داد: اداره کل تامین اجتماعی، مدیریت درمان تامین اجتماعی ، بانک رفاه کارگران و خانه کارگر استان بوشهر، همه، یک مجموعه هستند و تنها ساختمان های آنان از هم جداست و هدف همه این دستگاه‌ها، خدمات دهی به قشر کارگر است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با تاکید بر اینکه هدف اصلی ما جلب رضایت مردم است، ابراز داشت: مردم، هم استانی ها و هموطنان ما هستند پس تلاش مجموعه ما باید ارایه بهترین خدمات به مردم باشد و در اداره کل تامین اجتماعی هم تاکنون در همین راستا حرکت کرده ایم.

خسروانی ادامه داد: زمانی می توانیم موفق باشیم که از همه ظرفیت و توان مجموعه برای کمک به جامعه کارگری بهره‌بگیریم.

وی با بیان اینکه ملوانان و صیادان از جنس کارگر هستند، افزود: خانه کارگر می‌تواند این قشر را نیز به عضویت تشکیلات خود در آورد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در صورت موافقت هیات اجرایی، عضو افتخاری خانه کارگر می شوم تا از این طریق بیشتر با مسایل و مشکلات این تشکیلات در ارتباط بوده و بیش از پیش به آن کمک کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز