خبرگزاری کار ایران

برپایی 73 غرفه فروش صنایع دستی در بازارچه‌های نوروزی استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۴۲۰

معاونت صنایع دستی بوشهر در راستای حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی استان اقدام به برپایی 73 غرفه فروش در بازارچه های فروش نوروزی محصولات صنایع دستی در سطح شهرستان های بوشهر، گناوه، دیلم، دشتستان ، تنگستان و دیر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر؛ امین بینش پژوه معاون صنایع دستی استان بوشهر در خصوص برپایی این غرفه ها گفت: استان بوشهر بدلیل شرایط آب و هوایی و داشتن خط ساحلی زیبا در ایام تعطیلات نوروز هر سال پذیرای حجم بالایی از گردشگران در این استان است و معاونت صنایع دستی این استان نیز طبق رسم چند سال گذشته با برپایی غرفه های فروش محصولات صنایع دستی علاوه بر معرفی این تولیدات به مهمانان نوروزی امکان فروش برای تولیدکنندگان استان را فراهم کرده است.

وی افزود :غرفه های فروش در بازارچه های فروش نوروزی سال 95 با فروش 3000 م – ریال در این ایام نسبت به زمان مشابه سال گذشته به میزان 22% رشد داشته است.

بینش پژوه اشاره کرد: محصولات ارائه شده در غرفه ها در سال 95 عبارت بودند از صنایع دستی دریایی، گلیم، دوخت چرم، شیشه گری، ساز سنتی، حصیربافی، سفال، تراش سنگ های نیمه قیمتی و چاقوسازی بوده است .

همچنین تعداد 4 فروشگاه صنایع دستی استان بوشهر نیز در طول ایام نوروز با ارائه محصول تولیدی فروشگاه‌های استان در کنار این بازارچه های موقت اقدام به ارائه خدمات لازم به مسافران نوروزی کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز