خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر:

خروجی جدید بوشهر، پسکرانه‌ای برای ظرفیت‌های جدید این شهر خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۷۲۰

سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر گفت: افق نهایی طرح خروجی جدید بوشهر، یک شبکه ارتباطی بسیار خوب ایجاد می‌کند که پسکرانه‌ای برای ظرفیت‌های جدید این شهر خواهد بود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر گفت: افق نهایی طرح خروجی جدید بوشهر، یک شبکه ارتباطی بسیار خوب ایجاد می‌کند که پسکرانه‌ای برای ظرفیت‌های جدید این شهر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، محمد حسن باستی امروز، در بازدید مسئولان استان از مناطق مختلف پروژه خروجی جدید شهر بوشهر اظهار داشت: این پروژه یکی از مهم‌ترین مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور به استان بوشهر است که هم از نگاه پدافند غیرعامل و هم از لحاظ توسعه‌ای که برای آینده بوشهر ترسیم شده، تاثیرات آن برای کل استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه، این طرح به دلیل قابلیت‌هایی که ایجاد خواهد کرد و به دنبال موقعیت منطقه آزاد بوشهر، دارای حساسیت بالایی است، افزود: یکی از ظرفیت‌های این پروژه این است که مسیر دسترسی به نقطه هدف را کوتاه‌تر خواهد کرد.

خروجی جدید بوشهر از جاده صدرا آغاز می‌شود

سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه خروجی جدید بوشهر از جاده صدرا آغاز می‌شود، گفت: در ادامه این مسیر و بر روی کانال ورودی بندر بوشهر یک پل احداثخواهد شد و در مجموع، این پروژه سه پل خواهد داشت که بین آنها، محور چهار خطه‌ای برای خروجی دوم شهر بوشهر پیش‌بینی شده است.

باستی بیان داشت: این پروژه در سال‌های ۹۴ و ۹۵ با اعتبار یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود که بخشی از اعتبار آن به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال طی سال جاری هزینه خواهد شد و مابقی اعتبار آن در ۲ سال آینده اختصاص خواهد یافت.

وی با بیان اینکه به دلیل اهمیت این پروژه، منابع مالی آن در مصوبات سفر رئیس جمهور تامین شده و از لحاظ اعتباری در این بخش مشکلی وجود ندارد، افزود: عملیات اجرایی این طرح به خوبی جلو خواهد رفت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نتیجه گیری خوبی به دنبال خواهد داشت.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر ابراز داشت: برای تسریع در اجرای محور جدید خروجی بوشهر، این محور به چند قطعه تقسیم می‌شود و طی مناقصه‌های جداگانه به پیمانکاران مختلف واگذار می‌شود زیرا رئیس جمهور نیز بر تکمیل و بهره‌برداری این پروژه تا انتهای سال ۹۵ تاکید دارد.

باستی این پروژه را در توسعه بوشهر بسیار تعیین کننده دانست و ادامه داد: این طرح در سطح کلان، آینده بسیار خوبی برای بوشهر رقم خواهد زد.

وی گفت: به لحاظ ضرورت تسریع این پروژه، به همراه استاندار بوشهر از کل محور، بازدید میدانی صورت گرفت که همزمان، اکیپ نقشه برداری نیز در این بازدید حضور داشتند و مکان یابی مختصات و پلان موقعیت و محور مسیر مورد ارزیابی قرار گرفت.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر با تاکید بر اینکه برای انتقال فرودگاه بین‌المللی بوشهر باید همه ظرفیت‌های افق ۵۰ ساله بوشهر در جانمایی دیده شود، تصریح کرد: این امر بر حساسیت پروژه محور جدید خروجی بوشهر و ضرورت دسترسی آسان، سریع و محوری برای تعدادی از شهرستان‌های استان به سمت فرودگاه بین‌المللی می‌افزاید.

باستی ادامه داد: در بازدید میدانی از سایت مورد نظر به جمع بندی خوبی رسیدیم و به زودی مطالعات طراحی فرودگاه بوشهر که در دستور کار ما است، آغاز می‌شود تا به دنبال آن بتوانیم مکانیزم‌های مورد تحقق هدف و رسیدن به آنچه در آینده می‌تواند دستاوردهای خوبی برای همه هم استانی‌های عزیز داشته باشد را عملیاتی و اجرایی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز