خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره ایمنی ترافیک و رانندگی تدافعی در شرکت پالایش گاز فجر جم

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۳۶۱

در این دوره همچنین انواع تصادفات و بررسی علل آنها، نکات ایمنی در رانندگی و بازدید و بازرسی خودرو و مجوزهای رانندگی نیز تشریح شد که با استقبال کارکنان شرکت مواجه شد.

دهقان منشادی سرپرست اداره HSE شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: دوره ایمنی ترافیک و رانندگی تدافعی در اداره با حضور یکی از اساتید برجسته کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منشادی افزود: اهم موضوعات مورد بحثشامل کلیات و اهمیت رانندگی به روش تدافعی، مقررات عمومی رانندگی و آشنایی با مجموعه مقررات راهنمایی ورانندگی بوده است.

وی ادامه داد: در این دوره همچنین انواع تصادفات و بررسی علل آنها، نکات ایمنی در رانندگی و بازدید و بازرسی خودرو و مجوزهای رانندگی نیز تشریح شد که با استقبال کارکنان شرکت مواجه شد.

در هفته گذشته همچنین دوره آموزشی اصول طراحی و تحلیل سازه های دریایی نیز به مدت دو روز طبق اعلام نیاز واحد مهندسی وتوسعه و تاسیسات بندر سیراف برگزار شد.

کلیات و برنامه ریزی سکوهای دریایی، اصول و مبانی تئوری امواج، آشنایی با اصول و مبانی ژئوفیزیک دریایی از مهم ترین موضوعات بررسی شده در این دوره بوده است.

در این دوره همچنین در مورد اصول و مبانی ژئوتکنیک دریایی، مروری بر استانداردهای مربوط، اصول و مبانی آنالیز و طراحی شمع‌ها و آشنایی با نرم افزار مربوطه نیز بحثو تبادل نظر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز