خبرگزاری کار ایران

ساعات کاری ادارات در استان بوشهر تغییر نمی‌کند

کد خبر : ۱۸۱۳۳۴

شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به گونه‌ای برنامه ریزی نماید که مردم در این ماه مبارک کمتر با قطعی و کمبود آب مواجه شود و اماکنی که با کمبود آب روبرو هستند هم تامین آب لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: با برنامه ریزی و تدابیر ویژه‌ای که در استان بوشهر صورت گرفته این استان بر محور فرآن و دین حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حسن پرآور در نشست ستاد شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی استان بوشهر با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ایام ضیافت الهی بهترین فرصت برای توبه، تزکیه نفس وتقوای الهی است.

وی افزود: با اهتمامی که استاندار بوشهر و نماینده ولی فقیه در استان دارند امیدواریم در بحثگسترش و عمل به مفاهیم قرآن در جامعه بیش از پیش عمل شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تصریح کرد: امسال همانند سال‌های گذشته سومین مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم از شبکه استان بوشهر و شبکه سراسری پخش خواهد شد.

پرآور با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان فضا و شرایط مناسب برای نهادینه کردن برنامه‌های فرهنگی فراهم است، عنوان کرد: در ماه رمضان جرم و جنایت نسبت به دیگر ماه‌های سال به شدت کاهش می‌یابد و باید با کارهای فرهنگی این فضا در طول سال تقویت شود.

وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی و تبلیغ دینی در استان بوشهر از جایگاه مناسبی برخوردار است، گفت: با وجود اینکه استان بوشهر یک استان مرزی، تجاری و پذیرای میهمانان زیادی است، اما آمار روزه خواری در این استان نسبت به سایر استان‌های کشور پایین است و در ماه رمضان سال گذشته نیز شاهد آمار کم روزه خواری در استان بودیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: صداوسیمای مرکز بوشهر باید به شدت از برنامه‌های تکراری پرهیز کند و باید برنامه‌هایی با نوآوری و خلاقیت تهیه و تولید نماید.

محمدحسن پرآور بیان کرد: روحانیون اعزام در سطح استان و صداوسیمای مرکز بوشهر باید در بخش احکام شرعی و دینی ماه مبارک رمضان به درستی بپردازند و به مسائل اولیه دینی در جامعه بپردازند.

وی با اشاره به اینکه باید در ماه رمضان برای مریضان، مسافرین به استان شرایط مناسبی در راستای سرویس دهی تدبیر شود، افزود: همچنین باید در صورت امکان از تذکر فیزیکی با روزه خواران جلوگیری شود و اگر افرادی از عمد اقدام به روزه خواری می‌کنند بطور جدی با آنان برخورد شود.

پرآور یادآور شد: با توجه به اینکه ماه رمضان در فصل تابستان قرار دارد و استان بوشهر از جمله استان‌های گرمسیر است، لازم است دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به مشکلات بهداشتی در این ماه توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی گفت: همچنین شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به گونه‌ای برنامه ریزی نماید که مردم در این ماه مبارک کمتر با قطعی و کمبود آب مواجه شود و اماکنی که با کمبود آب روبرو هستند هم تامین آب لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه در ماه رمضان امسال ساعات ادارات تغییر نخواهد کرد، افزود: با برنامه ریزی ویژه‌ای که در دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته برنامه‌های ویژه مذهبی و اقامه نماز بصورت منظم برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز