خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر:

تشکل‌های مردم‌نهاد در شهرستان‌های استان بوشهر فعال می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۴۶

رفع تبعیض بین شهرها و شهرستان‌های مختلف در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌کنیم شایسته‌سالاری را در همه عرصه‌ها نهادینه کنیم.

استاندار بوشهر گفت: تشکل‌های مردم‌نهاد در شهرستان‌های استان بوشهر فعال می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، مصطفی سالاری در دیدار با مردم و مسئولان جم با تبریک دهه فجر و سالروز انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران اظهار داشت: پاسداشت انقلاب اسلامی باید در عمل باشد و باید ارزش این انقلاب و این آزادی را بدانیم.

وی با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی بهینه به مردم استان افزود: رفع تبعیض بین شهر‌ها و شهرستان‌های مختلف در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌کنیم شایسته‌سالاری را در همه عرصه‌ها نهادینه کنیم.

استاندار بوشهر با استقبال از انتقاد سازنده خاطرنشان کرد: از مردم انتظار داریم با انتقادات و پیشنهادات سازنده، مسئولان را در دسترسی به اهداف یاری کنند و البته از شما انتظار داریم نقد‌ها را سازماندهی و ساختارمند کنید.

وی یادآور شد: از نقد‌ها و پیشنهادات مردم در تدوین برنامه‌های توسعه استان استفاده می‌کنیم و امیدواریم نقدهای دلسوزانه مردم با واکنش صحیح مسئولان روبه‌رو شود و پیشرفت و توسعه پایدار را شاهد باشیم.

سالاری با تاکید بر اهمیت فعال‌سازی تشکل‌های مردم‌نهاد گفت: فعال‌سازی این تشکل‌ها موجبات رشد و توسعه جامعه در همه عرصه‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم در شهرستان‌های مختلف استان یک سازمان مردم‌نهاد غیر دولتی را فعال کنیم که در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها مشارکت کنند.

سالاری در ادامه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های جم اشاره کرد و گفت: طبیعت بی‌نظیر جم همواره مهمانان و توریست‌ها را به خود جذب می‌کند که باید با توسعه زیرساخت‌های گردشگری موجبات افزایش تعداد مسافران و رضایتمندی آن‌ها را فراهم کنیم.

وی همچنین با اشاره به ظزفیت بالای کشاورزی جم بر لزوم توسعه آبخیزداری و آبخوانداری در جم تاکید کرد.

استاندار بوشهر از حمایت مسئولان از کشت گلخانه‌ای خبر داد و افزود: کشت گلخانه‌ای دارای بهره‌وری بالاتری است و دولت از آن حمایت می‌کند.

سالاری با اشاره به استقرار صنعت گاز در جم و لزوم تعامل صنعت بامنطقه پیرامونی افزود: وزیر نفت بر لزوم تعامل صنعت نفت با نواحی میزبان تاکید دارد و امیدوار هستیم در جم نیز شاهد این مهم باشیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: شهرستان جم دارای سابقه و پیشینه ارزشمندی در علم و ادب است و شعرا و علما و دانشمندان زیادی معرفی کرده که امیدواریم این روند تداوم داشته و روز به روز شاهد پیشرفت علمی بیشتری در این دیار باشیم.

سالاری با بیان اینکه انجمن‌های ادبی و هنری جم تقویت می‌شوند گفت: از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای فرهنگ و ادب این شهرستان بهره می‌بریم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه مراکز دانشگاهی بر لزوم افزایش سطح کیفی آموزش در دانشگاه‌های استان تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز