خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

احیای ۱۹ واحد تولیدی راکد در استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۶۵۸

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۹ واحد تولیدی راکد در استان بوشهر با اشتغال ۹۳ نفر به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش ایلنا، مهدی صفوی بیان کرد: امسال با رفع مشکلات و موانع تولید، ۱۹ واحد راکد استان بوشهر با اشتغال ۹۳ نفر به چرخه تولید بازگشته و احیا شده‌اند که از این شمار ۲ فقره در بخش معدن است.

وی افزود: تعهد حوزه صمت بوشهر برای احیای واحد‌های راکد در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۷ واحد تولیدی بوده که با گذشت ۱۰ ماه از سال تحقق بیش از ۱۱۰ درصدی داشته است.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی، گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از ابتدای امسال ۴۴ نشست برگزار کرده و ۳۶۱ پرونده واحد‌های تولیدی را بررسی کرده و برای حل این مشکلات ۴۰۳ مصوبه داشته که تا کنون ۷۰ درصد آن اجرا شده است.

وی بیان کرد: عملکرد مجموعه صنعت، معدن و تجارت در استان بوشهر به نوعی عملکرد مجموعه دستگاه‌های اجرای و مدیران این استان است و در یک سال گذشته شاهد ایجاد فضای همدلی برای تولید در بوشهر هستیم.
 
صفوی گفت: تمایل جوانان هم استانی به کارآفرینی و تولید افزایش یافته و شاهد گرایش بازرگانان بوشهری به سرمایه‌گذاری صنعتی هستیم.

به گفته وی امسال تا کنون ۲۱۱ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان بوشهر پرداخت شده و یک‌صد میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ (مشاغل خانگی) نیز توزیع شهرستانی شده است.
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یادآور شد: از ابتدای امسال تا کنون ۱۶۲ جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۴۷ هزار و ۸۲۷ میلیارد ریال صادر شده که در صورت اجرای آن‌ها برای چهار هزار ۷۸۲ نفر اشتغال‌زایی می‌کند.

وی افزود: در این مدت ۲۸ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۸۰ هزار و ۱۴۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده که برای ۸۶۶ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز