خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر:

اعتماد مردم وظیفه مدیران را بیشتر می‌کند

کد خبر : ۱۱۲۵۴۷

اگر در روز معارفه‌ام گفتم که باید مدیران استان ۲۰ ساعت در شبانه روز کار کنند یک شعار نبود. / امیدواریم طی روزهای آینده بازسازی مناطق زلزله زده شنبه یابد. / آخرین مهلت دریافت این اعتبارات توسط دستگاه‌های اجرایی تا پایان وقت اداری فردا(یکشنبه) است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه امروز مردم بیش از گذشته امیدوار شده و به مسئولان اعتماد دارند، گفت: این اتفاق وظیفه ما مدیران را چند برابر می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا فریدون حسنوند بعدازظهر شنبه در شورای اداری استان افزود: اگر در روز معارفه‌ام گفتم که باید مدیران استان ۲۰ ساعت در شبانه روز کار کنند یک شعار نبود، بلکه نگاه و راه من برای فعالیت در استان بود و به دلیل اهمیت بوشهر در سطح کشور انتظاری غیر از این هم از استاندار و مدیرانش نمی‌رود.

حسنوند با بیان اینکه مدیران بوشهر به دلیل اهمیت سوق الجیشی بوشهر بابرنامه‌تر و پا به کار‌تر از استان‌های دیگر باشند، افزود: برنامه من در استان این بوده که یاس را کمرنگ و امیدواری در مردم را بیشتر کنیم که افتتاح مدرسه، زمین ورزشی، آزادراه و پروژه‌های دیگر در این راستا بوده است.

استاندار بوشهر افزود: امروز به هر جای استان پا بگذارید، مردم امیدوارند و توسعه استان نه تنها کند نشده، بلکه شتاب آن روز افزون شده است.

حسنوند با بیان اینکه در ایام انتخابات خردادماه با مدیران عهد بستیم که نگذارید به بهانه این شرایط روند کارهای استان کند شود و خوشبختانه همینطور هم شد، ادامه داد: با همه کمبودهای اعتباری و شرایط خاص سیاسی که وجود داشت، برنامه‌های توسعه‌ای و عمرانی استان کند نشد، بلکه شتاب بیشتری گرفت و این روند امروز هم ادامه یافته است.

وی با بیان اینکه مدیران باید تکلیف مدارانه عمل کنند و خدمت را نظیر عبادت بدانند که تعطیل بردار نیست، ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته، امیدواریم طی روزهای آینده بازسازی مناطق زلزله زده شنبه را پایان یافته قلمداد کرده و زندگی در این منطقه به حالت قبل از حادثه بازگردد.

حسنوند در بخش دیگری از اظهاراتش در جمع مدیران استان با بیان اینکه طی روزهای اخیر ۵۰ میلیاردتومان میان دستگاههای مختلف توزیع شده، افزود: تلاش کرده‌ایم تا حد امکان نظرات همه مدیران کل و فرمانداران را در این خصوص تامین کنیم و باید و نبایدهای دستگاههای نظارتی را هم رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه ۴۱ میلیاردتومان از این مبلغ جذب شده، گفت: آخرین مهلت دریافت این اعتبارات توسط دستگاههای اجرایی تا پایان وقت اداری فردا(یکشنبه) است وگرنه به دستگاههای متقاضی دیگری داده می‌شود.

به گفته استاندار بوشهر، بخشی از این اعتبار باید صرف طلب پیمانکاران و بخش دیگر نیز فعال نگه داشتن پروژه‌ها شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز