خبرگزاری کار ایران

پنجم اسفند ماه برگزار می شود

مزایده سهام ۵ شرکت و یک ملک

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۴۲

املاک شرکت سنگ آهن شرق ایران نیز به ارزش کل پایه ۳۹ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال در این روز روی میز مزایده می رود.

سهام ۵ شرکت و یک ملک دولتی در پنجمین روز اسفندماه از طریق مزایده عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنابه نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)؛ تعداد ۷۰۵ میلیون و ۹۶۲ هزار سهم شرکت لوله گستر اسفراین معادل ۱۰۰ درصد سهام این شرکت به قیمت پایه هر سهم ۳۷۰۶ ریال، یک میلیارد و ۳۵۸ میلیون سهم شرکت مجتمع صنعتی اسفراین معادل ۱۰۰ درصد سهام این شرکت به قیمت پایه هر سهم ۷۲۶۶ ریال و ۹۸ هزار سهم شرکت فرآوری مواد پروتئینی نمونه گیلان معادل ۱۲.۲۵ درصد سهام این شرکت به قیمت پایه هر سهم ۵۹ هزار و ۷۹۶ ریال در پنجمین روز اسفندماه از طریق مزایده واگذار می شود.

تعداد ۶ هزار و ۴۱۲ سهم شرکت فراساحل ایران معادل ۸.۶۵ درصد سهام این شرکت به قیمت پایه هر سهم ۵۷ میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۵۶ ریال و نیز تعداد ۶۱۵ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۸۱۰ سهم شرکت توسعه خدمات بازرگانی نورد ایران معادل ۹۶.۵ درصد سهام این شرکت به قیمت پایه هر سهم ۱۴۳۷ ریال در پنجمین روز آخرین ماه امسال به مزایده گذاشته می شود.

براساس این گزارش؛ املاک شرکت سنگ آهن شرق ایران نیز به ارزش کل پایه ۳۹ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال در این روز روی میز مزایده می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز