خبرگزاری کار ایران

عرضه قیر و عایق رطوبتی در تالار صادراتی بورس کالا

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۴۳۲

یکهزار و ۱۰۰ تن قیر ۶۰.۷۰ شرکت توسعه نفت هرمزان، ۵۰۰ تن قیر ۶۰.۷۰ شرکت عایق بام باستان و یکهزار تن قیر ۶۰.۷۰ شرکت کیهان توسعه البرز با افزایش عرضه ۴۰۰۰ تن و به ترتیب به قیمت های ۴۸۰،۴۰۵ و ۴۶۰ دلار در هر تن در تالار صادراتی بورس کالا عرضه می شود.

معادل هفت هزار و ۱۰۰ تن قیر ۶۰.۷۰ و عایق رطوبتی BOF روز جاری(شنبه) به صورت نقدی در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از بورس کالا، یکهزار و ۱۰۰ تن قیر ۶۰.۷۰ شرکت توسعه نفت هرمزان، ۵۰۰ تن قیر ۶۰.۷۰ شرکت عایق بام باستان و یکهزار تن قیر ۶۰.۷۰ شرکت کیهان توسعه البرز با افزایش عرضه ۴۰۰۰ تن و به ترتیب به قیمت های ۴۸۰،۴۰۵ و ۴۶۰ دلار در هر تن در تالار صادراتی بورس کالا عرضه می شود.

براساس این گزارش، ۱۰۰ تن عایق رطوبتی BOF شرکت پاسارگاد عایق پارس به قیمت پایه ۴۷۰ دلار، ۲۰۰ تن عایق رطوبتی BOFشرکت چتر پیروزگام آسیا به قیمت ۴۶۰ دلار و ۲۰۰تن دیگر از این محصول تولیدی شرکت پیروز بام گلبهار به قیمت ۴۵۰ دلار در هر تن در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

علاوه بر این تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران شاهد عرضه ۵۱ هزار و ۵۳۸ تن انواع فرآورده ۱۷ تولیدکننده فرآورده های نفتی و پتروشیمی کشور است که در صورت و جود تقاضا ۱۹ هزار و ۶۴۰ تن دیگر بر این میزان افزوده می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز