خبرگزاری کار ایران

عرضه قیر ۱۵ تولیدکننده در بورس کالا

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۴۵۸

بورس کالای ایران در روزجاری شاهد عرضه انواع قیر ۱۵ تولیدکننده کشور است.

شرکت نفت جی در اولین روز معاملاتی هفته در صورت تقاضا، با ۳۰ هزار تن انواع قیر در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران حضور پیدا می کند. علاوه بر این، شش هزار تن انواع قیر شرکت نفت پاسارگاد و دو هزار تن انواع قیر شرکت نگین گام پارس راهی تالار مذکور می شود.

به گزارش ایلنا، تالار صاراتی نیز شاهد عرضه حدود ۱۵ هزار تن انواع قیر شرکت های نگین فخر آذربایجان، قیرآکام، عایق پیروز بام آسیا، عایق اصفهان، قیران پخش ستاره ایرانیان، توسعه نفت هرمزان، ایزوگام تبریز، آذربام عایق کار و اوچین گستر هیرکانیان است.
همچنین در صورت تقاضا حدود ۲۶ هزار تن انواع مواد پلیمری مجتمع های پتروشیمی اروند، ایلام، آبادان، برزویه، بندرامام، بوعلی سینا، پارس، تندگویان، خراسان، خوزستان، رازی، شیراز، کارون، کرمانشاه و شرکت پلیمر کرمانشاه در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.
در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو)، یکهزار تن شمش هزار پوندی ۹۹.۷ را به قیمت پایه ۶۷ هزار و ۶۵۰ ریال عرضه می کند. مجتمع آلومینیوم هرمزگان(هرمزال) نیز یکهزار تن شمش هزارپوندی ۹۹.۷۵ را به قیمت پایه ۶۷ هزار و ۹۵۰ ریال راهی تالار معاملات می کند.
در گروه روی هم شرکت صنایع خالص سازان روی زنجان، ۱۰۰ تن شمش روی ۹۹.۹۹ را به قیمت پایه ۷۶ هزار ریال روی تابلوی عرضه می برد.
گفتنی است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، ۲۰۰ تن کنجاله کلزا پرک هندوستان به قیمت پایه ۱۰ هزار و ۲۰۰ ریال عرضه می شود.
براساس این گزارش، در روز جاری در مجموع، بیش از ۸۲ هزار تن انواع کالا راهی بازار فیزیکی بورس کالای ایران می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز