خبرگزاری کار ایران

عرضه ۲۵ هزار میلیارد ریال سهم دولتی در فرابورس

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۸۸۹

۱۰۰ درصد سهام کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و ۲۰ درصد سهام توسعه نیشکر و صنایع جانبی در مجموع به ارزش ۲۵ هزار میلیارد ریال در هفته جاری در فرابورس عرضه می شود.

سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: ۱۰۰ درصد سهام کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و ۲۰ درصد سهام توسعه نیشکر و صنایع جانبی در مجموع به ارزش ۲۵ هزار میلیارد ریال در هفته جاری در فرابورس عرضه می شود.

به گزارش ایلنا؛ ۱۰۰ درصد سهام شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه شامل ۱۹۴ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۳۳۳ سهم توسط سازمان خصوصی‌سازی در روز ۱۸ شهریور در بازار سوم فرابورس عرضه خواهد کرد.

این بلوک ۱.۵ هزار میلیارد ریالی متعلق به سازمان گسترش و نوسازی ایران است که به قیمت پایه هر سهم ۸۱۶۴ ریال با شرایط ۱۵درصد نقد و بقیه اقساط ۶ ساله با نرخ ۱۵ درصد واگذار می شود.

همچنین ۲۰ درصد سهام شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به قیمت پایه هر سهم ۱۰۲ هزار و ۴۰۵ ریال و ارزش کل پایه ۲۳ هزار و ۴۱۲ میلیارد و ۱۲۸ میلیون و ۷۴ هزار و ۵۰۰ ریال ریال در روز ۱۹ شهریور امسال در بازار سوم فرابورس عرضه می شود.

این بلوک ۲۲۸ میلیون و ۶۲۲ هزار و ۹۰۰ سهمی به وکالت از وزارت جهاد کشاورزی با شرایط ۱۵درصد نقد و بقیه اقساط ۸ ساله با نرخ ۱۵ درصد در بازار فرابورس واگذار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر