خبرگزاری کار ایران

ارزش معاملات فرابورس ۵۱۵.۴ میلیارد ریال رسید

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۳۳۷

بیشترین حجم معاملات به بانک ایران زمین با خرید و فروش ۱۵.۸میلیون سهم تعلق گرفت و در پایان معاملات هر سهم با کاهش ۱.۳درصدی نرخ ۱۵۸۳ریال را ثبت کرد.

امروز بازار فرابورس شاهد معامله ۱۳۰.۸میلیون اوراق به ارزش ۵۱۵.۴ میلیارد ریال بود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی فرابورس ایران، در معاملات امروز درحالی که شاخص فرابورس با ۶.۲ واحد کاهش به عدد ۷۶۶ واحد رسید؛ ۱۳۰.۸ میلیون اوراق به ارزش ۵۱۵.۴ میلیارد ریال در ۲۳ هزار و ۷۲۱ دفعه مورد معامله قرار گرفت.

در این میان بیشترین حجم معاملات به بانک ایران زمین با خرید و فروش ۱۵.۸میلیون سهم تعلق گرفت و در پایان معاملات هر سهم با کاهش ۱.۳درصدی نرخ ۱۵۸۳ریال را ثبت کرد.

از سوی دیگر بازار امتیاز تسهیلات مسکن با افت قیمت همراه بود و هر ورقه امتیاز تسهیلات مسکن تیر ۹۰ با ۵درصد کاهش به مبلغ ۷۵۲ هزار و ۶۷۱ ریال رسید.

در همین حال در بازار اوراق با درآمد ثابت بیشترین حجم معاملات به اوراق اجاره رایتل تعلق گرفت به طوری که ۴۳ هزار و ۴۲۰ ورقه توسط سرمایه گذاران خرید و فروش شد.

همچنین در بازار ETF، بیشترین حجم معاملات نصیب صندوق سرمایه گذاری اطلس با مبادله ۱۶۰ هزار و ۳۵۲ واحد شد.

طبق پیام ناظر، نماد معاملاتی اوراق اجاره قائد بصیر، به منظور آغاز معاملات ثانویه، امروز در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس گشایش می یابد. از طرفی نماد معاملاتی دو شرکت پتروشیمی مارون و صنعت روی زنگان، برای برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام در روز دوشنبه ۱۲خرداد، پایان معاملات امروز متوقف می شوند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز