خبرگزاری کار ایران

عرضه ۳۵ هزار تن انواع فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی در بورس کالای ایران

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۲۱۲

حدود ۴۳۷۴ تن انواع پلی اتیلن و پلی پروپیلن توسط مجتمع های پتروشیمی مارون، آریاساسول و نوید زرشیمی، عرضه را در این روز تجربه می کند.

امروز دوشنبه ۱۱ فروردین ماه حدود ۳۵ هزار تن انواع فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی و محصولات کشاورزی در بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۰ هزار تن وکیوم باتوم و ۳ هزار تن گوگرد کلوخه توسط شرکت پالایش نفت اصفهان عرضه می شود.

شرکت پتروشیمی امیرکبیر نیز ۵۰۰ تن پلی اتیلن سنگین اکستروژن و ۵۰۰ تن پلی اتیلن سبک خطی را بر روی تابلوی عرضه می برد و در صورت تقاضا این تولیدکننده ۴۵۰۰ تن بر میزان عرضه های خود می افزاید. پتروشیمی تبریز نیز در مجموع ۱۹۰۰ تن انواع پلی استایرن معمولی، مقاوم و انبساطی را به همراه پلی اتیلن سنگین دورانی در این تالار عرضه می کند. ۲۵۶۲ تن پلی اتیلن سنگین تزریقی پلیمر کرمانشاه، ۱۰ هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت بندرعباس و ۱۸۰۸ تن انواع پلی بوتادین و رابر و پلی اتیلن سنگین اکستروژن پتروشیمی شازند از دیگر عرضه های تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی طی روز دوشنبه به شمار می رود.
شایان ذکر است حدود ۴۳۷۴ تن انواع پلی اتیلن و پلی پروپیلن توسط مجتمع های پتروشیمی مارون، آریاساسول و نوید زرشیمی، عرضه را در این روز تجربه می کند.
تالار محصولات کشاورزی نیز در روز دوشنبه شاهد عرضه ۴۰۰ تن کنجاله سویا و کلزا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز