خبرگزاری کار ایران

چگونه اعتبار نمایندگی روغن و گریس را تشخیص دهیم؟

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۹۰۰

مصرف کنندگان یک محصول، بهترین قاضی درباره کارکرد، مزایا و معایب یک محصولند.

هر کجا صحبت از معتبرترین نمایندگی روغن و گریس باشد، نام دو نمایندگی شل و نمایندگی کلوبر به میان می آید. بنابراین برای استفاده از روغن گریس نمی‌توان از اهمیت این دو نمایندگی غافل ماند. اگر علاقمندید اطلاعات مفیدی در مورد نمایندگی شل و کلوبر بدست آورید، با ادامه مطلب همراه باشید.

 این روزها شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید روغن و گریس در سطح جهان فعالیت می کنند. اما این که کدام یک معتبر می‌باشد، یک مسئله جدی است‌. همانطور که می‌دانید، برای بسیاری از دستگاه‌های صنعتی استفاده از روغن و گریس، مساله ای مهم و حیاتی است و در صورت عدم استفاده از مارک با کیفیت، ممکن است خسارت‌های بی‌شماری به بار آید. حال ما در اینجا قصد داریم، شما را با معتبرترین نمایندگی روغن و گریس در سطح جهان آشنا کنیم تا از بهترین محصول تولید شده از روغن پایه و مواد افزودنی مرغوب و با‌کیفیت استفاده کنید و برای رسیدن به درجه بالایی از خط تولید، یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید.

انتخاب بهترین نمایندگی روغن و گریس یکی از دغدغه‌های اصلی صنعتگران است

کارخانجات و صنعتگران برای این که هرگز دستگاه‌های صنعتی‌شان دچار مشکل نشود، همیشه به دنبال پیدا کردن یک نمایندگی معتبر در زمینه فروش روغن و گریس می‌باشند. پیدا کردن نمایندگی روغن و گریس معتبر کار چندان ساده ای نیست و ریسک بسیار بالایی دارد؛ چرا که تمام دستگاه‌های صنعتی، گران‌قیمت هستند و صنعتگران ترجیح می‌دهند، از هر نوع گریس و روغنی استفاده نکنند. در صورت عدم انتخاب درست نمایندگی روغن و گریس بی‌شک خسارت‌های جبران‌ناپذیری شکل می‌گیرد.

یکی از نکاتی که باید در انتخاب نمایندگی روغن و گریس به آن دقت شود، داشتن سابقه درخشان و بلندمدت است. هر چقدر نمایندگی روغن و گریس، از قدمت بیشتری برخوردار باشد و سال‌های زیادی کار خدمات و سرویس‌دهی انجام داده باشد، قطعاً برای انتخاب، گزینه مناسب‌تری خواهد بود. در واقع، می‌توان گفت این دسته از نمایندگی‌ها طی سال‌های خدمت‌رسانی با سیستم دستگاه‌های مختلف صنعتی به خوبی آشنا شدند تا بتوانند بهترین روغن و گریسی را تولید کنند که سازگار با ویژگی دستگاه‌های مختلف باشد.

 چگونه اعتبار نمایندگی روغن و گریس را تشخیص دهیم؟

برای به دست آوردن سابقه نمایندگی روغن و گریس، کافی است از شرکت‌هایی که سالهاست از روغن و گریس استفاده می‌کنند پرس و جو کنید. بهتر است این کار را به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام دهید تا به بهترین نتیجه برسید. همچنین دقت داشته باشید، از همکاران نمایندگی روغن و گریس این سوال را نپرسید. چون ممکن است اطلاعات دقیقی درباره رقبایشان به شما ندهند!

یادتان باشد همیشه مصرف کنندگان یک محصول، بهترین قاضی درباره کارکرد، مزایا و معایب یک محصولند و مانند ویزیتورها، آژانس های تبلیغاتی و یا تولیدکننده، صرفا جهت بازارگرمی اظهار نظری نمی کنند.

دیگر نکته که باید در نظر بگیرید، بررسی فضای دفتر نمایندگی روغن و گریس و رفتار پرسنل با شماست. یک نمایندگی معتبر که همیشه به صورت کاملاً حرفه‌ای فعالیت می‌کند، مطمئنا رفتار کاملا محترمانه‌ای با مشتریان خود خواهد داشت.

همانطور که می‌دانید، ظاهر هر شرکتی از نظر مشتریان نشان دهنده باطن آن است و هر وقت که وارد یک محیط کاملا حرفه‌ای با پرستیژ بالا می‌شوید، اطمینان خاطرتان نسبت به عملکرد شرکت بالا می‌رود و احترام به مشتریان نشان‌دهنده کیفیت بهتر نمایندگی روغن و گریس است.

معرفی دو نمایندگی معتبر روغن و گریس

  • نمایندگی کلوبر همیشه در تولید روانکارهای تخصصی موفق بوده است

چگونه اعتبار نمایندگی روغن و گریس را تشخیص دهیم؟

کلوبر یکی از کمپانی‌های معروف تولید روانکار در کل دنیاست که سابقه ای بیش از ۹۰ سال دارد. این مجموعه طی سابقه‌ فعالیت خود، جایگاه بسیار بالایی در بین مصرف‌کنندگان به دست آورده است؛ به طوری که روغن و گریس ساخته شده توسط این شرکت در مشاغل و صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان یکی از بهترین روغین‌ها صنعتی شناخته شده است.

در نمایندگی کلوبر تنوع بسیار بالایی از روغن و گریس وجود دارد که هر کدام برای حرفه و کار مخصوصی استفاده می‌شود. این شرکت برای این که محصولات خود را مطرح کند، دست به تولید انواع روغن‌ها و گریس‌ها زده است و در بسیاری از کشورها و شهرها نمایندگی و دفتر رسمی دارد. بنابراین هیچ نگرانی بابت دسترسی به محصولات کلوبر نداشته باشید.

نمایندگی کلوبر همچنین تلاش خود را انجام داده است تا برای تجهیزات و دستگاه‌های جدیدتر، روانکارهای اختصاصی تولید کند و همیشه در راس تولید محصولات حرفه‌ای و منحصر به فرد قرار دارد.

مشتریان همیشگی روغن‌ها و گریس‌های باکیفیت کلوبر، اغلب جزء تولیدکنندگان ماشین‌، صنایع دریایی، صنایع کشاورزی، صنایع فولاد و ... می‌باشند.

نمایندگی شل را با لوگو معروف صدف بشناسید

چگونه اعتبار نمایندگی روغن و گریس را تشخیص دهیم؟

نمایندگی شل یکی دیگر از برندهای معروف در زمینه تولید روغن‌های موتور است که متعلق به یک شرکت آمریکایی است. معمولا این شرکت را با لوگوی معروف صدف می‌شناسند و کیفیت خدمات آن به گونه‌ای است که محصولاتش به اکثر کشورهای دنیا صادر می‌شود. در کشور ما هم نمایندگان معتبری از این شرکت وجود دارند که در پخش و عرضه محصولات شل فعالیت می‌کنند.

به طور کلی، نمایندگی شل، یک شرکت نفتی است که در زمینه تولید محصولات گوناگونی از جمله: گاز، نفت و انرژی فعالیت می‌کند و روانکارها و روغن‌های صنعتی مانند گریس و روغن موتور در دایره تولیدات آن قرار دارد. محصولات این شرکت بیشتر برای صنایع خودروسازی و کشاورزی کاربرد دارد. این شرکت جز فعال‌ترین شرکت هاست که در بیش از ۹۰ کشور جهان نمایندگی دارد. به طوری که ۴۷ پالایشگاه نفتی و گازی در جهان را زیر نظر خود قرار داده است.

نمایندگی شل همچنین با شرکت‌های معروف جهان به نام‌های توتال، شورون، موبیل و بی پی که جز بزرگترین شرکت‌های نفتی جهان شناخته می‌شوند، در یک سطح قرار گرفته است.

اگر به دنبال نمایندگی شل در کشورمان هستید، قبل از خرید از معتبربودن نمایندگی، اطمینان حاصل کنید؛ چرا که در بازار ایران، روغن‌های تقلبی بسیاری با برند جعلی شل وجود دارد.

پیشنهاد منحصربه‌فرد برای خرید انواع روغن‌ها و روانکارهای صنعتی!

حال اگر نمی‌دانید محصولات نفتی را از کدام نمایندگی روغن و گریس با سابقه و معتبر بخرید، برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم! شرکت پارس شایان (parsshayan.com) یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه عرضه و فروش انواع روغن‌ها و روانکار‌های صنعتی، موتوری و گریس‌های تخصصی در سراسر کشور است. این شرکت تمام خدمات خود را زیر نظر قانون ارائه می‌دهد و نمایندگی شرکت‌های معتبر جهانی را دارا می‌باشد. از امتیازات ویژه شرکت پارس شایان نسبت به دیگر نمایندگی روغن و گریس در کشور باید به:

  • کادر متخصص با دانش فنی جهت ارائه مشاوره
  • تحویل سریع سفارشات
  • و آمادگی برای عقد قرارداد یکجانبه برای تامین کلیه نیازهای روانکاری در طول یکسال

اشاره نمود. با شرکت پارس شایان دیگر نگران تامین محصولات اوریجینال کارخانجات بزرگ و معتبر ایران و جهان ازقبیل total ,shell ,mobil ,bp ,esso، نفت بهران، نفت پارس، ایرانول و…نخواهید بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز