خبرگزاری کار ایران

رئیس تولید شرکت لوله‌سازی ماهشهر سدید؛

شرکت لوله‌سازی ماهشهرسدید صادرکننده لوله‌های قطور فولادی در کشور

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۸۲۹

رئیس تولید شرکت لوله سازی ماهشهرسدید با بیان اینکه ظرفیت تولید این شرکت ۳۵۰ هزار تن در سال است، گفت: هدف ما حرکت در مسیر پوشش کامل ظرفیت مرتبط در طی سال‌های آتی است و تمامی ارکان مجموعه برآن هستند تا این مهم محقق گردد و بر همین اساس هم اکنون با تولید روزانه ۱۶۰ شاخه لوله قطور فولادی ۴۲ اینچ به وزن تقریبی ۱۰۰۰ تن، به رکورد جدیدی دست پیدا نموده ایم.

نریمیسا، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، عنوان کرد: کلنگ احداث شرکت لوله سازی ماهشهر در سال 81 در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر بر زمین زده شد و این کارخانه در سال 84 به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه کلیه ماشین آلات و تجهیزات شرکت لوله سازی ماهشهر توسط یکی از بهترین سازندگان خطوط تولید لوله جهان، یعنی شرکت SMS تجهیز شده است، گفت: نصب بهترین ماشین‌آلات در این کارخانه باعث شده شرکت لوله سازی ماهشهرسدید یکی از بروزترین کارخانجات تولید لوله های قطور فولادی در منطقه خاورمیانه باشد.

وی حضور در منطقه ویژه را نیز یکی از امتیازات مهم این شرکت دانست که تسهیل در دسترسی به خطوط راه آهن سراسری و بهره مندی از منابع اختصاصی مانند برق بدون نوسان، از این جمله است.

وی افزود: همانگونه که اشاره شد، ظرفیت تولید لوله‌های قطور فولادی شرکت لوله سازی ماهشهر ۳۵۰ هزار تن در سال است. لوله های این شرکت از ضخامت ۶ الی ۳۵.۵ میلی متر و در اقطار ۲۴ الی ۵۶ اینچ و با رعایت استانداردهای داخلی همچون (IGS ,IPS) و استاندارد های جهانی مانند(API) و با بهترین کیفیت تولید شده و جهت خطوط انتقال نفت و‌گاز ترش و شیرین در پروژه های مختلف؛ مورد استفاده قرار میگیرد.

شرکت لوله‌سازی ماهشهرسدید صادرکننده لوله‌های قطور فولادی در کشور

نریمیسا در خصوص کیفیت بالای محصولات این شرکت گفت: به واسطه کیفیت بالای لوله های تولیدی، شرکت ماهشهر صادرکننده لوله کشور در اوایل دهه ۹۰ بوده است. همچنین در زمان حضور شرکت‌های نفتی خارجی در کشور، تنها تولید کننده لوله که مورد تایید این شرکتها قرار داشت؛ شرکت لوله سازی ماهشهر سدید بود.

وی در انتها گفت: با توجه به اینکه این کارخانه توسط شرکت آلمانی ساخته شده بود، در حوزه های مختلفی به آنها وابستگی وجود داشت و پس از تشدید تحریم‌ها طی چند سال اخیر و خروج شرکتهای خارجی از کشور؛ با چالش‌های مختلفی روبرو شدیم. پس از آن تصمیم گرفتیم که روی پای خود ایستاده و کارخانه را به سمت بومی سازی پیش ببریم که نهایتا تمام قطعات مکانیکی و بخش‌های مختلفی همچون سیستم‌های هیدرولیکی توسط کارشناسان داخلی بومی سازی شده است و دیگر تقریبا هیچ نیازی به خارج وجود ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز