خبرگزاری کار ایران

دانلود فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۴۹۹

امروزه همه افراد می‌توانند با دانلود فیلم به تماشای انواع فیلم و انیمیشن خارجی و ایرانی بپردازند. در واقع دانلود کردن فیلم، تمامی محدودیت‌ها برای مشاهده‌ی فیلم‌های سینمایی اکشن، رمانتیک، تاریخی و... را برطرف کرده است.

به نظر می‌رسد دانلود فیلم یک کار ساده باشد؛ اما این چنین نیست. دانلود کردن فیلم از کارهایی است که صبر و حوصله شما را می‌طلبد. یعنی شما می‌بایست یک سری از مراحل ساده و در عین حال، مهم را از پیش از دانلود سریال یا فیلم انجام دهید. انتخاب ژانر فیلم، مطالعه نقد فیلم و بارگیری فیلم از مراجع معتبر جزو مهم‌ترین کارهایی است که باید پیش از مشاهده فیلم انجام شود.

 

مراحلی که باید پیش از دانلود فیلم خارجی اجرا کنید!

ارائه‌ی این مراحل به منزله‌ی دانلود فیلم با بهترین کیفیت می‌باشد. پس تا جایی که می‌توانید این مراحل را مو به مو اجرا کنید. در صورتی که تنها یک یا چندین مرحله را عملی کنید و به سایر مراحل توجه نداشته باشید، اشتباه بزرگی را مرتکب شده‌اید! به طوری که می‌توان گفت هیچ لذتی از فیلم دانلود شده، نخواهید برد.

  1. از بین دو گزینه فیلم و سریال، یکی را برگزینید

محدودیت خاصی برای دانلود فیلم یا سریال وجود ندارد. اما توجه داشته باشید که شرایط کاری شما می‌تواند بر روی نوع فیلمی که شما می‌خواهید دانلود کنید، تاثیر بگذارد. برای مثال، افرادی که وقت بیشتری برای استراحت کردن دارند، می‌توانند سریال را دانلود کنند. در مقابل، افرادی که زمان کمی دارند، بهتر است فیلم‌های سینمایی را انتخاب کنند. اگر شرایط فعلی خودتان را بدانید، بین انتخاب فیلم‌ و سریال‌ها تردیدی نخواهید داشت.

  1. ژانر یا ژانرهای محبوب‌تان را برای دانلود فیلم خارجی انتخاب کنید

ژانرهای متعددی برای دانلود فیلم وجود دارد. برای دانلود فیلم خارجی هم باید به ژانرهای متعدد توجه داشت. سورئال، اکشن، کمدی سیاه و خانوادگی، تنها چندین نمونه از ژانرهای فیلم و سریال خارجی هستند. بدیهی است که هر فرد، تمام این ژانرها را دوست ندارد و نمی‌پسندد. حتی وقتی که کیفیت فیلم دانلود شده، بالا باشد اما از ژانر آن خوش‌تان نیاید، هیچ لذتی از تماشای آن نخواهید برد. پس ابتدا ژانرهای محبوب‌تان را لیست کنید. 

  1. نقد فیلم مورد نظر خود را بخوانید و تصمیم گیری کنید

اکنون که ژانر فیلم خود را انتخاب کرده‌اید، دانلود فیلم را در زمان کمتری انجام خواهید داد. چون دیگر مجبور نیستید تا زمان زیادی را برای انتخاب ژانر دلخواه‌تان اختصاص بدهید. در این شرایط باید لیستی از فیلم‌ها و سریال‌هایی که در ژانر مورد نظرتان قرار دارد، تهیه کنید. اگر زمان کمی دارید و همزمان هم نمی‌خواهید تماشای فیلم‌ها را از دست بدهید، فیلم‌های سینمایی را انتخاب کنید. در غیر این‌صورت، می‌توانید سریال‌ها را برگزینید. در مرحله‌ی نخست راهنمای دانلود فیلم، این موضوع را بیان کردیم. در این‌جا تنها برای نشان دادن اهمیت این موضوع، این نکات را بار دیگر تکرار کردیم.

  1. یک مرجع مناسب را برای دانلود فیلم خارجی برگزینید

انتخاب بهترین مرجع برای دانلود فیلم اهمیت بسیار زیادی دارد. کیفیت فیلم دانلود شده، زیرنویس فارسی و حجم فیلم با مرجعی که انتخاب می‌کنید، رابطه‌ی مستقیمی دارد. در ادامه چندین ویژگی خوب از یک مرجع معتبر برای دانلود فیلم خارجی را بازگو می‌کنیم.

  • خلاصه داستان فیلم

درست است که در مراحل قبلی راهنمای دانلود فیلم به مطالعه نقدهای آن پرداخته‌اید. اما خواندن مطالعه نقد نمی‌تواند جایگزین خلاصه داستان شود. با مطالعه خلاصه داستان فیلم پیش از دانلود آن می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که انتخاب شما صحیح است.

  • رتبه دهی به فیلم و سریال خارجی

اطلاع از رتبه دهی سایر بینندگان این فیلم می‌تواند جذابیت آن را افزایش بدهد. از طرفی، ممکن است شما بین دانلود چندین فیلم تردید داشته باشید. دسته بندی فیلم‌های انتخابی‌تان براساس رتبه می‌تواند شک و تردیدهای شما را از بین ببرد.

  • آرشیو فیلم و سریال خارجی

خیلی از اوقات پیش می‌آید که برای دانلود فیلم محبوب‌تان مدت‌ها باید به دنبال یک مرجع باشید. به صورتی که دیگر خودتان هم از این جستجوی بی‌پایان و بی سر و ته خسته می‌شوید. یک مرجع اینترنتی بزرگ و معتبر دارای آرشیو بزرگی از فیلم و سریال‌های خارجی است. لذا نیازی نیست تا شما مدام به منابع مختلف دانلود فیلم مراجعه کنید.

  • زیر نویس چسبیده برای سریال‌های خارجی

متفاوت بودن زبان سریال‌های خارجی موجب می‌شود تا نیمی از لذت دیدن فیلم را از دست بدهید. در صورتی که این فیلم‌ها زیر نویس داشته باشند، از تماشای آن لذت کامل خواهید برد. این موضوع، خیلی اهمیت دارد. چون ممکن است یک فیلم خارجی را دانلود کنید که پس از دریافت آن متوجه بشوید که زیر نویس ندارد! این بدترین حالتی است که می‌توانید پس از دانلود یک فیلم، تجربه کنید!

  • کیفیت بالا

اگر فیلم دانلود شده از کیفیت بالایی برخوردار نباشد، آن فیلم دیگر ارزش تماشا کردن را ندارد. به همین دلیل، مرجعی معتبر است که دارای فیلم‌هایی با کیفیت بالا باشد.

  • قیمت مناسب

از نظر بعضی از افراد، دانلود فیلم می‌تواند برای آن‌ها گران تمام شود! اما وقتی که یک مرجع معتبر و مناسب را برای دانلود فیلم انتخاب کنید، با قیمت بهتری می‌توانید فیلم انتخابی خود را دانلود کنید.

دانلود فیلم

 

6 ویژگی گفته شده تنها در تعداد معدودی از منابع و مراجع اینترنتی دانلود فیلم مشاهده می‌شود. جهش تی وی جزو همین تعداد اندک منابع دانلود فیلم است. این منبع معتبر دارای ژانرهای مختلفی برای دانلود سریال خارجی است. به طوری که کامل‌ترین و بزرگ‌ترین آرشیو فیلم و سریال‌های خارجی در جهش تی وی وجود دارد. با انتخاب هر فیلم و سریال می‌توانید کشور تولید کننده، مدت زمان کل فیلم، رده سنی، کارگردان و ستارگان فیلم را در یک نگاه ببینید. همچنین، اگر شیفته‌ی سریال‌های هندی هستید، می‌توانید شاهد درام‌های عاشقانه آن به همراه زیرنویس فارسی باشید.

در دانلود انیمیشن‌ های کودکانه و اکشن، کیفیت حرف اول را می‌زند. به طوری که بیشتر از نیمی از جذابیت انیمیشن به کیفیت بالای آن مربوط می‌شود. جای نگرانی نیست. چرا که کیفیت فیلم و انیمیشن‌ها و سریال‌ها در جهش تی وی بالا است. به طوری که در تمامی مدت فیلم، هیچ صحنه‌ای مبهم نیست و لذت تماشای فیلم را از شما نمی‌گیرد. در کنار کیفیت، قیمت این مجموعه برای دانلود سریال خارجی در مقایسه با سایر مجموعه‌ها، به‌صرفه‌تر است. به طوری که ترافیک دانلودی از این رسانه، نیم بها حساب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز