خبرگزاری کار ایران

معرفی سایت دانلود فیلم و سریال ایرانی جدید

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۵۵۹

با مراجعه به وبسایت سینما تی وی شما دسترسی به آرشیوی کامل از فیلم ها و سریال های ایرانی را خواهید داشت و به راحتی می‌توانید اقدام به دانلود آثار مورد علاقه خود کنید.

دانلود فیلم با لینک مستقیم ، نبود هیچگونه تبلیغات و قرار گرفتن جدیدترین فیلم ها و سریال ها به محض انتشار از مزیت های خوب و قابل توجه یک سایت فیلم و سریال به حساب می‌آیند که علاقمندان به فیلم و سریال به خوبی از آن آگاه اند.

همانطور که اطلاع دارید اپیدمی کووید 19 تغییر و تحولاتی در زندگی همه ما انسان ها ایجاد کرده است. بر همین اساس آمار و ارقام جهانی در زمینه تماشا و دانلود فیلم و سریال از رشد بی سابقه علاقه مردم ایران به آثار سینمایی و سریالی را نشان می‌دهند. آن هم فیلم ها و سریال های ایرانی که از بدو ورود این ویروس بسیار و بسیار از قبل طرفدار و دنبال کننده پیدا کرده اند.

ما در این مقاله به معرفی " وبسایت سینما تی وی " یکی از برترین وبسایت های دانلود فیلم و دانلود سریال ایرانی می‌پردازیم که طی فعالیت چندساله خود توانسته است کاربران بسیاری را جذب خود کند.

با مراجعه به وبسایت سینما تی وی شما دسترسی به آرشیوی کامل از فیلم ها و سریال های ایرانی را خواهید داشت و به راحتی می‌توانید اقدام به دانلود آثار مورد علاقه خود کنید. در سایت سینما تی وی هم امکان دانلود هم به صورت قانونی و هم به صورت رایگان اما قانونی! محیا شده است. بله درست متوجه شدید رایگان اما قانونی.

دانلود رایگان اما قانونی !!

وبسایت سینما تی وی یکی از پیشرو ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم و سریال ایرانی می‌باشد و توانسته است با کسب رضایت از تهیه کنندگان آثار برای اولین بار در بین سایت های ایرانی هم حوزه خود، سازو کاری ایجاد کند که امکان دانلود رایگان اما قانونی وجود داشته باشد، در حال حاضر تعداد آثار قابل دانلود به صورت رایگان اما قانونی در حدود 150 اثر می‌باشد که به صورت هفتگی فیلم ها و سریال های جدیدی نیز اضافه می‌شود و شما می‌توانید اقدام به دانلود آن‌ها کنید و نهایت لذت را ببرید. در ادامه با شما خواهیم بود با معرفی چند محصول جدید شبکه نمایش خانگی.

سریال قورباغه ؛ هنرنمایی نوید محمدزاده و هومن سیدی!

سریال قورباغه با حضور بازیگران سرشناسی همچون هومن سیدی، نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، مهران غفوریان، فرشته حسینی و نوید پورفرج به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی تولید شده است و قرار است در فصل پاییز و بعد از اتمام سریال دل مهمان خانه ها از طریق شبکه نمایش خانگی شود. پیش بینی می‌شود سریال قورباغه طرفداران بسیاری را کسب کند چرا که بسیاری از علاقمندان به بازی نوید محمدزاده و هومن سیدی در شبکه های اجتماعی و سایت ها از شور و شوق خود و منتظر بودن آن‌ها برای پخش شدن این سریال گفته اند. شما می‌تواند از سایت سینما تی وی اقدام به دانلود سریال قورباغه کنید.

دانلود این اثر: دانلود سریال قورباغه

معرفی سایت دانلود فیلم و سریال ایرانی جدید

 

سریال عاشقانه 2 گیسو ؛ زمستان 99 در شبکه نمایش خانگی

سریال عاشقانه 2 یا همان سریال گیسو که این روزها درحال فیلمبرداری می‌باشد قرار است در زمستان امسال پخش سراسری شود. محمدرضا گلزار، ساره بیات، هومن سیدی و حسین یاری از جمله بازیگران حاضر در این سریال هستند و گفته می‌شود که آناهیتا همتی جایگزین مهناز افشار شده است. مهناز افشار در سریال عاشقانه 1 نقش گیسو را عهده دار بود. بی شک سریال عاشقانه 2 یکی از رکورد شکن ترین محصولات شبکه نمایش خانگی خواهد بود.

پس از پخش رسمی میتوانید از سایت سینما تی وی برای دانلود سریال عاشقانه فصل دوم قسمت اول با کیفیت عالی اقدام کنید پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این سریال رو از دست ندهید.

معرفی سایت دانلود فیلم و سریال ایرانی جدید

فیلم زن ها فرشتنه اند 2 ؛ جدال سحر قریشی و علی صادقی

فیلم زن ها فرشته اند که در ژانر کمدی – خانوادگی می‌باشد این روزها اکران اینترنتی را تجربه میکنید و توانسته است فروش قابل قبولی را نیز داشته باشد در داستان فیلم آمده است: چند زوج در رده‌های سنی مختلف در سال 2020 میلادی به‌دنبال آن هستند که تعریفی بیست از زندگی خود ارائه دهند غافل از آن که بدجوری از تعارضات ذهنی رنج می‌برند.. .

علی صادقی و سحر قریشی و چند زوج دیگر در شرف طلاق و جدایی هستند. شیطنت های علی صادقی قبل ازجدایی و پس از جدایی موجب عصبانیت سحر قریشی شده و از آنجایی که سحر قریشی در این فیلم از فنون رزمی برخوردار است هر از گاهی از خجالت علی صادقی در می‌آید.

ناگفته نماند که بازیگران سرشناس زیادی در این فیلم حضور دارند. برای اطلاع از تاریخ پخش و دانلود فیلم زن ها فرشته اند 2 به سایت سینما تی وی مراجعه کنید.

هدف والا و نهایی وبسایت سینما تی وی کسب رضایت کاربران می‌باشد. همراه ما باشید (https://cinamatv.com)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز